  • 1. Data: 2003-10-30 12:34:05
    Temat: Wykup samochodu leasingowanego na osobe trzecia po 01.10.2001
    Od: "[belamy]" <b...@i...pl>

    Mam samochod osobowy w leasingu. Samochod zostal zakupiony 30 pazdziernika 2001 czyli

    obejmuja go zmiany wprowadzone 1 pazdziernika 2001.

    Leasing wlasnie sie konczy i chcialbym wykupic samochod na osobe trzecia.
    Niestety leasingodawca poinformowal mnie, ze samochody zakupione po 1 pazdziernika
    2001
    moga byc wykupione przez osoby trzecie ale po cenie rynkowej a nie za cene wykupu
    (depozytu)
    !!! Czyli ze bede musial jeszcze raz zaplacic cala wartosc samochodu za ktory juz raz
    zaplacilem !!!
    Oczywiscie jezeli wykupie na firme (leasingobiorce) to zaplace tylko cene wykupu, ale
    nie oplaca mi
    sie to za bardzo bo jezeli bede sprzedawal samochod np. za rok to zaplace straszny
    podatek.

    Czy to zgodne z prawem? Czy lesingodawca ma racje?

    --
    Pozdrawiam,
    Rafal Kolano