  • 1. Data: 2003-10-30 12:07:32
    Temat: umowa o dzielo i rozliczenie podat. na koniec roku
    Od: tanita <t...@g...pl>

    Mam takie pytanie. Od marca jestem zatrudniona na umowe o dzielo (20% koszty
    uzyskania). Zarabiam miesiecznie ok. 6000 brutto. Sama oplacam skladki na
    ubezpieczenie zdrowotne. Jak obliczyc \"na zas\" co wyjdzie mi w zeznaniu
    podatkowym? Ile musze odpisac od podatku, zeby nie doplacac do interesu. A moze bede
    miala jakis zwrot?? Bardzo prosze o pomoc.
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>