  • 1. Data: 2004-03-01 09:14:31
    Temat: Wynagrodzenie z UE
    Od: "waldek" <x...@o...pl>

    Witam.

    Napisałem program nauczania, płatny z PHARE. Rachunki w euro zostały
    wystawione w 2003, płatność po przeliczeniu na złote była zrealizowana w tym
    roku. Umowa o dzieło i rachunki były dla agendy w Niemczech i to ona
    płaciła.
    Nie mam więc żadnych PITów. Pocztą pantoflową dowiedziałem się, że dochody z
    PHARE do czasu wstąpiena Polski do UE są zwolnione z podatku.
    1. Czy to jest prawda?
    2. Jeżeli tak, to czy w rocznych PITach mam cokolwiek wpisywać, czy też
    całkowicie pominąć ten dochód?

    Pozdrawiam

    Waldek