  • 1. Data: 2004-06-21 08:06:14
    Temat: Wynajem auta w firmie - odliczenie vat od paliwa
    Od: "Remine" <j...@w...pl>

    Wynajmuje samochod od pewnej firmy. Jest to samochod z homologacja na
    ciezarowe (seicento 2 os.)
    Firma wystawia mi fv. Ja jestem platnikiem vatu.
    Mam pewien problem bo
    - jedna os. mowi mi ze moge odliczac takze vat od paliwa ktore kupuje dla
    w/w autka (takze od kupna oleju albo zarowki)
    - druga mowi ze nie moge odliczac vatu bo to nie moje auto.

    Prosze o porade co robic.

  • 2. Data: 2004-06-21 21:19:43
    Temat: Re: Wynajem auta w firmie - odliczenie vat od paliwa
    Od: "C.O.D." <c...@n...pl>

    od paliwa na pewno nie, od żarówki i oleju (innych materiałów
    eksploatacyjnych które wchodzą w skład zwykłego użytkowania) tak - chyba że
    umowa najmu stanowi inaczej?

  • 3. Data: 2004-06-22 05:54:56
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "C.O.D." <c...@n...pl> napisał w wiadomości
    > od paliwa na pewno nie, od żarówki i oleju (innych materiałów
    > eksploatacyjnych które wchodzą w skład zwykłego użytkowania) tak - chyba
    że
    > umowa najmu stanowi inaczej?

    Dlaczego sądzisz, że od paliwa nie?
    Seicento 2osob raczej będzie spełniał wzorek.

    Pisz pod cytatem,
    nie sposób odnieść się z sensem
    do tego co komentujesz.

  • 4. Data: 2004-06-22 07:14:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 21 Jun 2004, C.O.D. wrote:

    >+ od paliwa na pewno nie, od żarówki i oleju (innych materiałów
    >+ eksploatacyjnych które wchodzą w skład zwykłego użytkowania) tak

    A z czego *przy ciężarówce nie wyłączającej odliczenia VAT*
    ma wynikać różnica ??
    BTW: też z wnioskiem o cytaty "pod" ! :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 5. Data: 2004-06-22 09:52:47
    Od: "remixa" <j...@w...pl>

    > A z czego *przy ciężarówce nie wyłączającej odliczenia VAT*
    > ma wynikać różnica ??
    > BTW: też z wnioskiem o cytaty "pod" ! :)

> [...]

    Kurcze no to mozna czy nie mozna?

  • 6. Data: 2004-06-22 13:06:34
    Od: "C.O.D." <c...@n...pl>

    sorry przyjąłem że nie spełnia wzorku, nie chciało mi się liczyć na oko
    wygląda że nie (rzeczywiście przy 2 osobach jeżeli był kupiony z kratką
    przyjmijmy że ma ładowność pow. 500kg wychodzi że ciężarowy), a umowa może
    przewidywać np. że koszty eksploatacji (oprócz paliwa) ponosi wynajmujący na
    co wystawia fakturę. Widziałem takie cudo.

  • 7. Data: 2004-06-22 13:14:49
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > sorry przyjąłem że nie spełnia wzorku, nie chciało mi się liczyć na oko
    > wygląda że nie (rzeczywiście przy 2 osobach jeżeli był kupiony z kratką
    > przyjmijmy że ma ładowność pow. 500kg wychodzi że ciężarowy

    Zajrzyj jeszcze tu:

    http://neostrada.info/archiwum.php?archiwum=netykiet
    anews

    To co dużymi literami i na czerwono :-)

  • 8. Data: 2004-06-22 13:26:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 22 Jun 2004, remixa wrote:
    [...]
    >+ Kurcze no to mozna czy nie mozna?

    ...nas nie pytaj, czekamy na C.O.D. biuro :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)