  • 1. Data: 2004-08-28 17:07:05
    Temat: Wyplata emerytury
    Od: "Joanna Hynek" <l...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich,
    Z dniem 25 lipca 2004r. przeszłam na emeryture, wszystkie formalności
    zostały dopełnione i pierwszą emeryturę miałam dostać 1 sierpnia (otrzymałam
    pisemne zawiadomienie od ZUS). Do dnia dzisiejszego jednak pieniedzy nie
    dostalam, juz kilka razy wypytywalam sie o przyczyne tego w ZUSie,
    dowiedzialam sie, ze przyczyna jest awaria systemu informatycznego, ktora
    maja zamiar zaczac usuwac z poczatkiem wrzesnia.

    1) Czy naleza mi sie odsetki zwiazane z opoznieniem wyplaty (obecnie
    pozostaje bez srodkow, ktore pozwalalyby mi na oplate rachunkow wiec z
    kazdym dniem odsetki rosna)?
    2) Gdzie moglabym uzyskac informacje o zasadach postepowania ZUSu w takiej
    sytuacji bo na ich stronie nie mogę tego znalezc?

    Pozdrawiam
    Joanna Hynek