  • 1. Data: 2006-07-20 06:05:46
    Temat: Wywoz smieci - surowce wtorne a urzad skarbowy
    Od: "AdamW" <A...@h...com>

    Mam podpisana umowe na wywóz smieci z pewną firmą. Firma ta w ostatnim
    czasie zmusza mnie do podpisania drugiej innej umowy (nie aneksu) na
    bezplatny wywóz surowców wtórnych (to tez smieci). Mam pytanie, czy urzad
    skarbowy nie przyczepi sie do mnie i nie kaze mi zaplacic podatku od uslug
    mi podarowanych? Czy moge miec dwie umowy z ta sama firma na prawie te same
    uslugi - jedna platna a druga bezplatna?

    pozdrawiam

    AdamW