  • 1. Data: 2012-02-17 16:35:17
    Temat: [ZUS] Brawo dla tego Pana
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    "Ja nie za bardzo wierzę w państwowe emerytury, staram się zabezpieczyć
    tę przyszłość właśnie i przez oszczędności, i przez dobre relacje z
    moimi dziećmi, bo liczę, że to będzie pewniejsze niż te liczne,
    chimeryczne państwowe rozwiązania" jak podobno powiedział e-Waldek.

    Piotrek

  • 2. Data: 2012-02-18 00:45:51
    Temat: Re: [ZUS] Brawo dla tego Pana
    Od: tomek <t...@b...pl>

    W dniu 17.02.2012 17:35, Piotrek pisze:
> [...]
    > moimi dziećmi, bo liczę, że to będzie pewniejsze niż te liczne,
    > chimeryczne państwowe rozwiązania" jak podobno powiedział e-Waldek.

    http://www.youtube.com/watch?v=Ps5GrpJnPzA

    Tomek