  • 1. Data: 2006-07-22 18:32:13
    Temat: ZUS bez odsetek
    Od: wed <w...@s...spam.pl>

    Mam pytanie odnośnie ZUSu. Dostałem pismo że mam niezapłacone 3 składki:
    jedna z 2002roku i 2 z 2004 roku do tego koszty upomnienia. Jak się okazało
    miałem niezapłacone więc zapłaciłem. Było tego ok 2tys zł ale niedawno
    przejżałem jeszcze raz te papiery i doczytałem że do tego miały być
    doliczone odsetki ale ich nie doliczyłem. Co teraz mam zrobić lub co ZUS
    teraz może mi zrobić? Jakieś pismo do nich wysłać albo co?

  • 2. Data: 2006-07-22 19:13:12
    Temat: Re: ZUS bez odsetek
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 22-07-2006 o 20:32:13 wed <w...@s...spam.pl> napisał:

> [...]
    > doliczone odsetki ale ich nie doliczyłem. Co teraz mam zrobić lub co ZUS
    > teraz może mi zrobić? Jakieś pismo do nich wysłać albo co?

    Doplac te odsetki bo i tak tego nie unikniesz. A potem hmm zapomnij o
    sprawie,
    oni chyba nie scigaja specjlanie jesli masz uregulowane platnosci.

  • 3. Data: 2006-07-22 21:05:20
    Od: "Bartek" <a...@t...pl>

    > Doplac te odsetki bo i tak tego nie unikniesz. A potem hmm zapomnij o
    > sprawie,
    > oni chyba nie scigaja specjlanie jesli masz uregulowane platnosci.

    Zawsze sobie przypominają o drobnych rzeczach kiedy sie wystepuje o zasw.o
    niezaleganie.

    Ja nie zmienilem skladki na ubezp. wypadkowe i w kwietniu, maju i czerwcu
    wyiczylem wg 1.93% zamiast 1.2%. ZUS uparl sie abym zlozyl korekte
    deklaracji i podanie o przeksiegowanie nadywzki na poczet lipcowej skladki,
    zanim mi wyda zaswiadczenie.
    Mam nadplate w koncu i moglbym zaszumiec, bo w koncu nie zalegam, ale po co.
    Zloze korekty w poniedzialek i we wtorek odbiore zaswiadczenie.

  • 4. Data: 2006-07-24 19:33:18
    Od: "Aro" <k...@t...pl>

    Hej. Przejć się do ZUS i powiedz że nie opłaciłeś odsetek. Niech
    ci naliczą na dany dzień kiedy będziesz wpłacał i ureguluj. Jak
    dostałeś upomnienie z kosztami upomnienia to oni to mintują. W
    momencie gdy wpłaty się pojawią w systemie i wyjdzie niedopłata to
    skierują do egzekucji. Jak załatwisz to osobiście to się dogadasz i
    będzie spoko. Jak wdrożą egzekucję to naliczą jeszcze koszty
    postępowania egzekucyjnego.