  • 1. Data: 2003-06-13 16:41:51
    Temat: [ZUS] = nie zlozenie deklaracji.
    Od: "El_Chueco" <e...@w...pl>

    Droga Grupo!
    Dzisiaj nie zdazylem zlozyc w ZUS'ie deklaracji DRA i RCX (15, kazdego
    miesiaca) - czy skladajac je w poniedzialek (bo w sobote jest pewnie
    nieczynne) groza mnie jakies sankcje? A jakie? A moze mozna to wyslac poczta
    naprzyklad dzisiaj poleconym czy cus? Co zrobic zeby nie miec zadnych kar?
    Boe sie ze strace skladki na ubezp. zdrowotne i inne. Poradzcie cos prosze.

    --
    Grupowicze wszystkich regionów Łączcie Się!!!!!
    El_Chueco

  • 2. Data: 2003-06-13 17:23:26
    Temat: Re: [ZUS] = nie zlozenie deklaracji.
    Od: "Bogdan Al." <b...@p...onet.pl>

    Wyślij poleconym i po problemie.
    Pozdrawim
    Bogdan Al.

  • 3. Data: 2003-06-13 18:19:26
    Od: "Michał M." <m...@l...pl.nospam>

    Użytkownik "El_Chueco" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > naprzyklad dzisiaj poleconym czy cus? Co zrobic zeby nie miec zadnych kar?
    > Boe sie ze strace skladki na ubezp. zdrowotne i inne. Poradzcie cos

    możesz złożyć deklaracje i wysłać pieniążki spokojnie w poniedziałek

    Pozdrawiam Michał

  • 4. Data: 2003-06-13 21:35:21
    Od: bubbbaaassss <w...@w...pl>

    > mo?esz z?o?yae deklaracje i wys?aae pieni??ki spokojnie w poniedzia?ek

    bo wtedy mija termin w przypadku gdy ostateczny termin mija w dzien
    ustawowo wolny od pracy ;-)

    bubasek

  • 5. Data: 2003-06-13 21:44:04
    Od: "Andrzej" <w...@m...pl>

> [...]

    > naprzyklad dzisiaj poleconym czy cus? Co zrobic zeby nie miec zadnych kar?
    > Boe sie ze strace skladki na ubezp. zdrowotne i inne. Poradzcie cos

    Oczywiście, możesz złożyć deklarację w terminie poniedziałkowym
    ogólna zasada z prawa administracyjnego określa bowiem termin złożenia
    w przypadku uplynięcia w dniu wolnym od pracy na pierwszy ustawowo dzień
    pracujący
    Pamietaj ! dotyczy to również deklaracji i zeznań podatkowych - tutaj
    określa to ordynacja podatkowa.

    Jeszcze jedna uwaga - termin złożenia nie ma wpływu na utratę prawa do
    świadczeń zdrowotnych
    jedynie zapłata po terminie składki na u.chorobowe w przypadku osoby
    prowadzącej działalność gospodarczą.
    traktowana jest jako rozwiązanie dobrowolnego ubezpieczenia chorobowego. (
    możesz napisać wniosek o przywrócenie
    ubezpieczenia jednak zus nie zawsze się przychyla do prośby )

    Pozdrawiam

    Andrzej Wodnicki

  • 6. Data: 2003-06-14 18:03:33
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

> [...]
    > możesz napisać wniosek o przywrócenie
    > ubezpieczenia jednak zus nie zawsze się przychyla do prośby )

    taaa - i czasem mozna placic w terminie - ale przez balagan tam panujacy -
    to ubezpieczenie stracic...

    poszkodowana przez zus i ktora straci kolejny tydzien na wyjasnianie w zus
    ze sie myla...

    ania
    www.aem.pl
    Krakuf
    osiolek F650 CS
    143 kucyki pod czerwona sukienka

    ps
    rzecznik ubezpieczonych sprawami zusu sie nie zajmuje....