  • 1. Data: 2002-03-05 21:28:25
    Temat: Zakup oprogramowania w internecie/ za granica
    Od: "Krzysztof Wasielewski" <k...@b...gnet.pl>

    Witka

    Czy oprogrogramowanie, ktore kupie
    w interecie jest w swietle polskiego
    prawa [BSA] legalne czy tez nie.
    Ktos kiedys powiedzial, ze nie czy nie do konca,
    ze potrzebna oprocz licencji faktura,
    ale jezeli nie moge kupic tego softu
    w polsce (np. ACDsee), to co wtedy?
    Dodam, ze chce kupic przez internet
    oprogramowanie Adobe i Macromedii.
    I jeszcze jedno jak jest z odliczaniem
    podatku w firmie jezeli kupie soft
    w necie a jak jezeli kupie w Polsce.
    Dzieki.

    best regards
    Krzysztof Wasielewski

  • 2. Data: 2002-03-08 08:45:55
    Temat: Re: Zakup oprogramowania w internecie/ za granica
    Od: "gorox" <g...@g...pl>

    Wydaje mi sie ze wystarzcy poprosic o wystawienie faktury przez dana firme a
    potem to zaksiegowac

    gorox

  • 3. Data: 2002-03-08 16:30:23
    Od: "Krzysztof Wasielewski" <k...@b...gnet.pl>

    > Wydaje mi sie ze wystarzcy poprosic o wystawienie faktury przez dana firme a
    > potem to zaksiegowac

    tak ale:
    1. Co z firmami zagranicznymi - jak te faktury ksiagowac
    2. Co z clem, jezeli kupuje za granica.
    3. Jak z Vatem polskim i zagranicznym

    best regards
    Krzysztof Wasielewski

  • 4. Data: 2002-03-10 00:01:08
    Od: "Piotr R." <i...@p...onet.pl>

    AcdSee kupisz w Polsce, przynajmniej licencję (skulski-ja kupiłem mam
    licencję i fakturę)

    Piotr R.