  • 1. Data: 2002-02-08 10:43:52
    Temat: Zakup przyrządów i pomocy naukowych
    Od: "Tomek" <g...@p...onet.pl>

    Prosze o odpowiedz,

    Czy w ramach odliczenia z tytulu zakupu przyrzadow i pomocy naukowych,
    programow komputerowych oraz wydawnictw fachowych bezpośrednio związanych z
    wykonywanym zawodem i wykonywaną pracą mozna sobie odliczyc staly dostep do
    internetu?

    Posiadam faktury i jestem informatykiem. W liscie przyrzadow i pomocy nie
    znalazlem wyszczegolnionego internetu jednak w kategoriach pracy zdalnej
    oraz prasy fachowej w wersji elektronicznej?

    Dziekuje,
    Tomek

  • 2. Data: 2002-02-12 10:43:00
    Temat: Re: Zakup przyrządów i pomocy naukowych
    Od: "WK" <w...@w...pl>

    IMHO - nie.
    Natomiast możesz go wpisac w koszty działalności.
    Możesz natomiast wliczyć koszt instalacji internetu (opłatę za przyłączenie,
    modem itp)