  • 1. Data: 2003-04-05 15:09:30
    Temat: Zalegla faktura
    Od: "chris" <c...@t...pl>

    Problem pewnie prosty dla znawcow, ale ja nie wiem co zrobic z faktura VAT
    na zakup tow. handl. z lutego, ktorej nie zaksiegowalem (bo sie zawieruszyla
    :( Deklaracja VAT poszla, PIT nie, jeszcze nie ma dochodu.
    Czy od nowa policzyc i zlozyc korekte VAT czy uwzglednic ja dopiero w
    nastepnym rozliczeniu?
    Chris

  • 2. Data: 2003-04-05 18:01:01
    Temat: Re: Zalegla faktura
    Od: "chris" <c...@t...pl>

    Znalazlem jeszcze jeden swoj blad: nie uwzglednilem kosztow transportu:
    pywatne auto
    Czy ktos mi poze podpowiedziec co z tym zrobic?

  • 3. Data: 2003-04-05 18:10:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 5 Apr 2003, chris wrote:

> [...]
    >+ :( Deklaracja VAT poszla, PIT nie, jeszcze nie ma dochodu.
    >+ Czy od nowa policzyc i zlozyc korekte VAT czy uwzglednic ja dopiero

    O ile wiem to w ustawie jest "w miesiącu lub miesiącu następnym" :)
    Tylko f-ry "za media" i ew. jakieś celnozamieszane :] podlegają
    pod ograniczenia (wrrrrr.... na ministra !) i konieczność odliczenia
    w konkretnym miesiącu.

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2003-04-05 19:45:00
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    5 kwiecień 2003 (sobota).Patrzę,a tu o 17:09 *chris*
    <b6mrmj$g9q$1@korweta.task.gda.pl> namalował/a:

  • 5. Data: 2003-04-06 07:22:15
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

> [...]
    > Tylko f-ry "za media" i ew. jakieś celnozamieszane :] podlegają
    > pod ograniczenia (wrrrrr.... na ministra !) i konieczność odliczenia

    no i korekty tylko w miesiacu wystawienia...

    grzess

  • 6. Data: 2003-04-06 16:48:29
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Użytkownik "chris" <c...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > :( Deklaracja VAT poszla, PIT nie, jeszcze nie ma dochodu.
    > Czy od nowa policzyc i zlozyc korekte VAT czy uwzglednic ja dopiero w

    Najpewniej: poproś o duplikat faktury - ten zaksięgujesz w miesiącu, w
    którym go dostaniesz.

    Pozdrawiam
    Kuba

  • 7. Data: 2003-04-07 12:33:29
    Od: "Sławomir Delegacz" <d...@h...pl>

    Użytkownik "XYZ" <x...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    VAT
    > zawieruszyla
    >

    > Najpewniej: poproś o duplikat faktury - ten zaksięgujesz w miesiącu, w

    Wszystkie rady są ok ale odnośnie tylko VAT.
    Jesli chodzi o KPiR to zakup towaru i materiału powinien być do niej wpisany
    w momencie wprowadzenia do magazynu.
    Reasumując: najlepiej byłoby wprowadzić f-rę do kosztów w dniu wprowadzenia
    do magazynu tzn. w lutym natomiast do rejestru VAT w miesiącu następnym
    tzn. w marcu.

    Pozdrawiam
    Sławomir Delegacz