  • 1. Data: 2006-01-02 14:48:09
    Temat: Zaliczka za grudniowa wyplate
    Od: "Jot-U" <u...@w...pl>

    Witam,

    Nie zatrudniam pracowników, ale w grudniu wypłaciłem należność za umowę o dzieło. Jak
    odprowdzić zaliczkę? Czy PIT-4 składa się w styczniu za grudzień, czy trzeba to
    zrobić jakoś inaczej?

    Pzdr
    Jarek

  • 2. Data: 2006-01-02 16:30:22
    Temat: Re: Zaliczka za grudniowa wyplate
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 2 Jan 2006, Jot-U wrote:

    > Nie zatrudniam pracowników, ale w grudniu wypłaciłem należność
    > za umowę o dzieło. Jak odprowdzić zaliczkę?
    > Czy PIT-4 składa się w styczniu za grudzień

    ...najwyraźniej :)
    I o PIT-8b (dla wykonawcy *i* *jego* US trzeba pamietać)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)