  • 1. Data: 2011-04-19 21:35:14
    Temat: Zaokrąglenie zaliczki przy ryczałcie
    Od: <s...@a...pl>

    Jak zaokrągla się zaliczki PIT przy ryczałcie? Co pełnych złotych czy do
    dziesiątek groszy?

  • 2. Data: 2011-04-19 21:40:23
    Temat: Re: Zaokrąglenie zaliczki przy ryczałcie
    Od: <s...@a...pl>

    Żeby nikt nie zarzucił mi tego, że nie szukałem zadam pytanie inaczej :)

    Czy przy zaliczkach PIT-ryczałt ma zastosowanie art. 63 ordynacji
    podatkowej?

  • 3. Data: 2011-04-20 05:47:08
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 19-04-2011 23:35, s...@a...pl pisze:
    > Jak zaokrągla się zaliczki PIT przy ryczałcie? Co pełnych złotych czy do
    > dziesiątek groszy?

    Do pelnych zlotych.

    --
    Adam

  • 4. Data: 2011-04-20 06:13:18
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 19-04-2011 23:40, s...@a...pl pisze:
    > Żeby nikt nie zarzucił mi tego, że nie szukałem zadam pytanie inaczej :)
    >
    > Czy przy zaliczkach PIT-ryczałt ma zastosowanie art. 63 ordynacji
    > podatkowej?

    On am zastosowanie do wszystkich podatków (także np. podatku od
    nieruchomości i od psa).

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813