  • 11. Data: 2010-10-22 20:40:22
    Temat: Re: Zapłata z konta osoby trzeciej
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/22/2010 3:28 PM, Maciek wrote:
    > Musiałby być złośliwą mendą, bo tak czy inaczej pieniędzy mieć nie
    > będzie. Nie wiem komu opłacałyby by się na dłuższą metę takie "zabawy".

    to zalezy wlasnie od tego czy sie z dluznikiem jestes w stanie dogadac,
    czy tez nie i wzajemnie bedziecie sobie robic na zlosc.

  • 12. Data: 2010-10-22 21:50:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 22 Oct 2010, Maciek wrote:

    > Razem z wpłacającym doszliśmy do porozumienia, że składanie oświadczenia
    > będzie bardziej kłopotliwe, niż wysłanie przez niego powtórnie zapłaty

    A, to co innego.
    Najlepiej żeby jeszcze był dowód tego porozumienia ;), i to w postaci
    nie "słabszej" niż umowa (czyli jak umowę stwierdza pismo, to pisemny)
    :D

    > Tu nie chodzi o jakieś gigantyczne kwoty i lawinowo
    > rosnące odsetki, więc na niespodzianki raczej nie liczę :-)

    Acha.

    pzdr, Gotfryd