  • 1. Data: 2010-10-31 07:38:57
    Temat: Zapytanie o koszty w następnym miesiącu
    Od: FTaQ <f...@w...pl>

    Mam pytanie w tym miesiącu wystawiam fakturę z 22%vat i chcę zapłacić od
    tej kwoty podatek.
    Czy w przyszłym miesiącu jeżeli moje wydatki przekroczyły by dochód to i
    tak w sumie wyjdę na to samo (tzw. zwrot, który zaliczę na następne
    zobowiązania)

    Czy mój tok myślenia jest prawidłowy?

    Pozdrawiam serdecznie
    Andrzej

  • 2. Data: 2010-10-31 10:31:13
    Temat: Re: Zapytanie o koszty w następnym miesiącu
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    FTaQ wrote:

> [...]
    > Czy w przyszłym miesiącu jeżeli moje wydatki przekroczyły by dochód
    > to i tak w sumie wyjdę na to samo (tzw. zwrot, który zaliczę na

    Jeśli chodzi o podatek dochodowy, to ogólnie tak.
    Choć w sensie rozliczenia tego na bieżąco, to raczej
    nie myśl o zwrocie, ale bardziej o nadpłacie