  • 1. Data: 2006-03-13 09:01:10
    Temat: Zestawienie obnizonych składek na ubezpieczenie zdrowotne
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Witam
    Nie wysylalem nigdy takich zestawien, a chyba powinienem.
    Moje pytania:
    Czy mam wyslac za poprzednie okresy, czy raczej zignorowac to.
    Co mi grozi za niedopelnienie tego obowiazku?
    Jakie ejst prawdopodobienstwi ze ZUS to znajdzie.

    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2006-03-13 09:19:27
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

> [...]
    > Co mi grozi za niedopelnienie tego obowiazku?
    > Jakie ejst prawdopodobienstwi ze ZUS to znajdzie.

    I czy mozna takei zestawienia jakos wysylac przez internet?

    Adam

  • 3. Data: 2006-03-13 11:09:52
    Od: "Magdalena B" <mdrudausuńto@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Adamski" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Nie wysylalem nigdy takich zestawien, a chyba powinienem.
    > Moje pytania:
    > Czy mam wyslac za poprzednie okresy, czy raczej zignorowac to.
    Raczej zignorować, bo jak zadzwoniłam do NFZ w Katowicach zapytać ich o to
    samo to odpowiedzieli, zeby nie przysyłać zalełych - widocznie nie jest im
    to niezbędne.

    > Co mi grozi za niedopelnienie tego obowiazku?
    poszukaj w Dz. U. Nr 210, poz. 2135
    > Jakie ejst prawdopodobienstwi ze ZUS to znajdzie.
    NFZ nie ZUS

    --
    <><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
    Pozdrawiam

    To tylko moje prywatne opinie

  • 4. Data: 2006-03-13 11:27:33
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    > Raczej zignorować, bo jak zadzwoniłam do NFZ w Katowicach zapytać ich o to
    > samo to odpowiedzieli, zeby nie przysyłać zalełych - widocznie nie jest im
    > to niezbędne.

    Kurcze, to jest dla mnie wiadomosc dnia. Dzieki sercecznie bo jak sie
    zorientowalem to mialem zimny pot na skroni.

    Pozdrawiam
    Adam

  • 5. Data: 2006-03-13 11:27:48
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Dzieki
    Adam

  • 6. Data: 2006-03-14 10:44:34
    Od: Docent <docent@[WytnijTo]w.pl>

    Adamski napisał(a):

    > I czy mozna takei zestawienia jakos wysylac przez internet?

    Przysyłasz do NFZ używając tej aplikacji:
    http://www.nfz.gov.pl/new/index.php?katnr=0&dzialnr=
    7&artnr=194

    --
    ~~~~~ Posted by KNode ~~~~~

  • 7. Data: 2006-03-14 10:57:12
    Od: Docent <docent@[WytnijTo]w.pl>

    I jeszcze podstawa prawna:
    art. 83 ust. 4 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki
    zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych

    Zobacz też:
    http://www.nfz.gov.pl/new/index.php?katnr=0&dzialnr=
    2&artnr=1820
    http://www.nfz.gov.pl/new/index.php?katnr=3&dzialnr=