  • 1. Data: 2005-11-15 22:34:08
    Temat: Zglaszac do 'dochodu' ?
    Od: "Jasiek" <j...@n...o2.pl>

    witam,
    czy pracujac na "etacie" i uruchamiajac DG,
    musze zglaszac to do do US w znanej formie:
    "informuje, ze od dnia tego a tego prowadze dzialalnosc
    opodatkowana na zasadach....itd...?

    --
    Johny

  • 2. Data: 2005-11-16 09:52:52
    Temat: Re: Zglaszac do 'dochodu' ?
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Jasiek" <j...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy pracujac na "etacie" i uruchamiajac DG,
    > musze zglaszac to do do US w znanej formie:
    > "informuje, ze od dnia tego a tego prowadze dzialalnosc

    Pracując na etacie czy nie wypełnia się takie same zgłoszenia do US .

  • 3. Data: 2005-11-17 00:28:11
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

> [...]
    > czy pracujac na "etacie" i uruchamiajac DG,
    > musze zglaszac to do do US w znanej formie:
    > "informuje, ze od dnia tego a tego prowadze dzialalnosc

    No i do ZUS-u tez sie masz zglosic (ZUS-ZZA)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2005-11-18 21:30:42
    Od: "Jasiek" <j...@n...o2.pl>

    "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał
    > No i do ZUS-u tez sie masz zglosic (ZUS-ZZA)

    zapomniales o ZFA...,
    a mnie chodzilo tylko o dochodowy...

    ile na to jest czasu ? 7, 14 ? moze wiecej ?
    "normalnie" kiedys sie skladalo takie cus do 20-ego stycznia, o ile pamiec
    nie myli,
    a w trakcie roku ?

    --
    pozdrawiam