  • 1. Data: 2004-08-24 11:33:12
    Temat: Zmiana konta na internetowe ?
    Od: "Mariusz" <M...@p...onet.pl>

    Wkurzyłem się na złodziejskie PKO S.A. i postanowiłem założyć konto
    firmowe w MBanku. W związku z tym mam kilka pytań, najlepiej do użytkowników
    takiego konta.
    1) Jeśli dzisiaj telefonicznie założyłem takie konto to ono jest założone z
    datą dzisiejszą, ale jest nieaktywne, dopiero po wymianie (pocztą)
    dokumentów, odblokują mi to konto. Na powiadomienie US o nowym koncie mam 7
    dni, czy to jest liczone od dzisiaj czy od momentu gdy mi konto odblokują?
    2) Nie zamówiłem przysyłania comiesięcznych wydruków, czy wydruki, które
    zamierzam robić ze strony internetowej wystarczą dla US?
    3) Czy takie wydruki trzeba robić po każdej operacji, czy raz na miesiąc?
    4) Poza zawiadomieniem US i ZUSu kogo jeszcze muszę zawiadomić o zmianie
    konta firmowego i do kiedy?
    5) Jakie jeszcze mnie czekają niespodzianki związane z przejściem na konto
    internetowe?

    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2004-08-24 11:45:25
    Temat: Re: Zmiana konta na internetowe ?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Mariusz wrote:

    > Wkurzyłem się na złodziejskie PKO S.A. i postanowiłem założyć
    > konto

    Z ciekawości Pekao SA czy PKO BP SA?

> [...]
    > (pocztą) dokumentów, odblokują mi to konto. Na powiadomienie US o
    > nowym koncie mam 7 dni, czy to jest liczone od dzisiaj czy od momentu

    Według prawa konto zostaje założone nie wcześniej niż w momencie
    podpisanai umowy. Na pewno więc czas (7 dni) co najmniej od dnia gdy ty
    sam podpiszesz umowę.

    > 2) Nie zamówiłem przysyłania comiesięcznych
    > wydruków, czy wydruki, które zamierzam robić ze strony internetowej
    > wystarczą dla US?

    wystarczą

    3) Czy takie wydruki trzeba robić po każdej
    > operacji, czy raz na miesiąc?

    Ja robie po każdej gdy jest to transakcja generująca koszt i wyciąg
    miesięczny.

    4) Poza zawiadomieniem US i ZUSu kogo
    > jeszcze muszę zawiadomić o zmianie konta firmowego i do kiedy?

    Swoich kontrahentów?
    Przed pierwszym przelewem.

    > 5) Jakie jeszcze mnie czekają niespodzianki związane z przejściem na
    > konto internetowe?

    Napewno to, że w okolicy 10 każdego miesiąca są trudności z dostępem do
    serwisu transakcyjnego mBanku w sieci.

  • 3. Data: 2004-08-24 12:58:26
    Od: "Mariusz" <M...@p...onet.pl>

    > Z ciekawości Pekao SA czy PKO BP SA?

    Pekao SA :)
    Dzięki za odpowiedź

    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 4. Data: 2004-08-24 14:23:56
    Od: "Albosin" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <M...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Wkurzyłem się na złodziejskie PKO S.A. i postanowiłem założyć konto
    > firmowe w MBanku.

    > Pozdrawiam
    > Mariusz

    a co Ci ukradli?

    Pozdr
    Alb

  • 5. Data: 2004-08-24 15:18:52
    Od: "Bozoo" <z...@z...eu.org>

    > a co Ci ukradli?
    A co mu mogli ukrasc?? Kase!
    To sie ra rachunkach bankowych trzyma.

    PawelZ
    -----------

  • 6. Data: 2004-08-24 17:28:08
    Od: "anja" <a...@p...pl>

    Użytkownik "Bozoo" <z...@z...eu.org> napisał w wiadomości
    > A co mu mogli ukrasc?? Kase!
    > To sie ra rachunkach bankowych trzyma.

    Sa tez notorycznymi zlodziejami czasu ludzkiego!!!
    ...sprobuj zalozyc tam rachunek np "firma i ja"...bedziesz VIP-em, bedziesz
    wyczekiwal na swojego doradce osobistego gooodzinami, az pewnego dnia tak
    sie zadomowisz w banku, ze tam zamieszkasz...to bedzie juz TWOJ BANK
    Tez mysle o zrezygnowaniu z ich uslug...moze wlasnie jakis internetowy...
    pozdrawiam,
    a.k.

  • 7. Data: 2004-08-25 07:53:51
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 24 sie o godzinie 13:45, na pl.soc.prawo.podatki, jureq napisał(a):

    > Napewno to, że w okolicy 10 każdego miesiąca są trudności z dostępem do
    > serwisu transakcyjnego mBanku w sieci.

    Skąd masz takie informacje?
    Od prawie 4 lat *nigdy* nie zdarzyło mi sięe nie mieć dostępu do serwisu
    transakcyjnego mBanku.
    Jeżeli są prace modernizacyjne/konserwacyjne - to informuje o tym bank na
    stronie wylogowania. _Zawsze_ jest to w porach nocnych - np. od 01.00 - do
    04.00 w nocy z soboty na niedzielę.
    Skoro Ty masz takie problemy to może wina leży po stronie Twojej
    przeglądarki, sieci albo innych warunków?

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 8. Data: 2004-08-25 08:38:39
    Od: "L." <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "anja" <a...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sie zadomowisz w banku, ze tam zamieszkasz...to bedzie juz TWOJ BANK
    > Tez mysle o zrezygnowaniu z ich uslug...moze wlasnie jakis internetowy...

    potwierdzam. Złodziejski bank. Gorszego nie znam.
    obsługa jest fatalna.

    L.

  • 9. Data: 2004-08-25 09:24:18
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Artur Ch. wrote:

> [...]
    > Skoro Ty masz takie problemy to może wina leży po stronie Twojej
    > przeglądarki, sieci albo innych warunków?

    Proponuje takie zapytanie do googli:
    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&ne
    wwindow=1&scoring=d&q=mbank+ZUS+10+group%3Apl.biznes
    .banki&meta=group%3Dpl.biznes.banki
    i przeczytać większość postów z pierwszej strony.

  • 10. Data: 2004-08-25 10:14:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 25 Aug 2004, Artur Ch. wrote:

> [...]
    >+ Skąd masz takie informacje?
    >+ Od prawie 4 lat *nigdy* nie zdarzyło mi sięe nie mieć dostępu do serwisu

    Potwierdzam że zjawisko wystąpiło w tym roku ze dwa razy (w tym raz
    na forum mbanku lub grupie .banki - nie pamiętam - było przepowiadane
    przez uczestnika z powodu przyuważenia zbieżności terminu "10."
    z poprzednimi kilkoma wolnymi dniami - chyba w maju).
    Dla kogoś pracującego z dial-upa dwu-trzykrotne otrzymanie komunikatu
    że serwer go nie obsłuży może być irytujące :] (jakoś *bardzo* źle
    nie było - po kilku próbach zrobiłem co chciałem).

    Nie potwierdzam że "w każdym miesiącu" :), w każdym razie nie miałem
    nieprzyjemności przyuważyć (a loguje się dość często).

    Historię awantur można sobie poczytać na forum mbanku:
    http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/ (z pytaniem: ile banków pozwala
    narzekać na własne działanie na własnym forum ? :)) oraz rzeczonej
    grupie :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)