    From: "Mariusz" <M...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Zmiana konta na internetowe ?
    Date: Tue, 24 Aug 2004 13:33:12 +0200

    Wkurzyłem się na złodziejskie PKO S.A. i postanowiłem założyć konto
    firmowe w MBanku. W związku z tym mam kilka pytań, najlepiej do użytkowników
    takiego konta.
    1) Jeśli dzisiaj telefonicznie założyłem takie konto to ono jest założone z
    datą dzisiejszą, ale jest nieaktywne, dopiero po wymianie (pocztą)
    dokumentów, odblokują mi to konto. Na powiadomienie US o nowym koncie mam 7
    dni, czy to jest liczone od dzisiaj czy od momentu gdy mi konto odblokują?
    2) Nie zamówiłem przysyłania comiesięcznych wydruków, czy wydruki, które
    zamierzam robić ze strony internetowej wystarczą dla US?
    3) Czy takie wydruki trzeba robić po każdej operacji, czy raz na miesiąc?
    4) Poza zawiadomieniem US i ZUSu kogo jeszcze muszę zawiadomić o zmianie
    konta firmowego i do kiedy?
    5) Jakie jeszcze mnie czekają niespodzianki związane z przejściem na konto
    internetowe?

    Pozdrawiam
    Mariusz