  • 1. Data: 2004-08-24 10:26:13
    Temat: Sprzęt komputerowy i kontrola z UKS
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello All,

    Mam kontrolę z UKS i oczywiście kontroler musi próbować mieszać w
    sprzęcie komputerowym... Wymyślił, żeby komputer wrzucony w koszty
    'wzbogacić' o UPSa. Wiem, że ciężko jest walczyć o niedopisywanie
    drukarki do komputera, ale UPS to już chyba przesada.
    Oczekuję również problemów z elementami sieci komputerowej - switch i
    kable...

    Możecie coś na ten temat podpowiedzieć?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 2. Data: 2004-08-24 10:27:14
    Temat: Re: Sprzęt komputerowy i kontrola z UKS
    Od: xyz <x...@x...pl>

    Dnia 24-08-2004 12:26, Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

> [...]
    > drukarki do komputera, ale UPS to już chyba przesada.
    > Oczekuję również problemów z elementami sieci komputerowej - switch i

    Wg organów zestaw komputerowy ma być zdatny do użytkowania jako całość
    czy inaczej mówiąc poszczególne elementy nie mogą pracować samodzielnie.
    Zarówno komputer jak i UPS mogą się bez siebie z powodzeniem obyć więc...

    --
    xyz

  • 3. Data: 2004-08-24 10:49:48
    Od: "Irek Makowski" <f...@p...com>

> [...]
    > 'wzbogacić' o UPSa. Wiem, że ciężko jest walczyć o niedopisywanie
    > drukarki do komputera, ale UPS to już chyba przesada.

    To wez kurna podlacz do UPS lampke na biurku i zapytaj czy lampke tez masz
    "dolaczyc" do zestawu czy zestaw do lampki czy UPS do lampki czy lampke do
    UPS.

    Pozdro,

    Irek Makowski

  • 4. Data: 2004-08-24 11:33:18
    Od: "Bozoo" <z...@z...eu.org>

    > Wg organów zestaw komputerowy ma być zdatny do użytkowania jako całość
    > czy inaczej mówiąc poszczególne elementy nie mogą pracować samodzielnie.
    > Zarówno komputer jak i UPS mogą się bez siebie z powodzeniem obyć więc...

    Znajdę drukarkę, którą da się wykorzystać BEZ komputera.
    Tylko u tych matołów to nie realne. U nich każdy poddawany
    kontroli z założenia jest oszustem i złodziejem. I musi sie nieźle
    natłumaczyć i napłaszczyć przed urzędnikami, żeby niską karę
    zapłacić.

    PawelZ
    -----------

  • 5. Data: 2004-08-24 11:41:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Irek,

    Tuesday, August 24, 2004, 12:49:48 PM, you wrote:

    > To wez kurna podlacz do UPS lampke na biurku i zapytaj czy lampke tez masz
    > "dolaczyc" do zestawu czy zestaw do lampki czy UPS do lampki czy lampke do
    > UPS.

    Lampka biurkowa _jest_ podłączona do UPSa ;-)

    Alew kwestii formalnej: komputer _kompletny_, łacznie z systemem
    operacyjnym zmieścił się poniżej granicy przymusowego uznania za
    środek trwały i amortyzacji w czasie. Czy jakiekolwiek ulepszenia - w
    stylu dokupienia drukarki za kilkaset PLN powinne być dopisywane do
    wartości tego komputera? Widzę, że UKS koniecznie chce mi wyrzucić ten
    komputer z kosztów zwiększając jego wartość...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2004-08-24 11:42:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Łukasz,

    Tuesday, August 24, 2004, 2:02:04 PM, you wrote:

    [...]

    > Eeeeh, a mozna spytac ile ten Kontrorer ma lat? Pozwoli to ustalic algorytm
    > dalszego przebiegu wizyty - moze byc po prostu leciwy, nie musi byc od razu
    > zlosliwy i tendemcyjnie postrzegany:-)

    Młody człowiek i ma takie dzikie pomysły...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2004-08-24 11:48:55
    Od: "A D" <j...@N...gazeta.pl>

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > wartości tego komputera? Widzę, że UKS koniecznie chce mi wyrzucić ten
    > komputer z kosztów zwiększając jego wartość...

    A czy u tego kontrolera funkcjonuje pojęcie "urządzenie peryferyjne" ?
    Drukarka, jest takim klasycznym urządzeniem peryferyjnym, które do chyba
    3,500 zł. nie zwiększają wartości środka trwałego. ( nie mam pod ręką ustawy -
    ale tam to jest)

    Pzdr.
    AD

  • 8. Data: 2004-08-24 11:51:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello A,

    Tuesday, August 24, 2004, 1:48:55 PM, you wrote:

    [...]

> [...]
    > 3,500 zł. nie zwiększają wartości środka trwałego. ( nie mam pod ręką ustawy -

    Owszem - tylko, że on próbuje mi doliczyć do wartości początkowej i
    wyrzucić 'wyposażenie' z kosztów, tworząc 'srodek trwały'.
    Piszę w cudzysłowach, żeby uniknąć rozwlekania dyskusji o tym, czy to
    środek trwały czy nie - tutaj pod pojęciem 'środek trwały' rozumiem
    przedmiot podlegający amortyzacji w dłuższym czasie, a pod
    'wyposażeniem' - zamortyzowany jednorazowo - czyli wrzucony w koszty.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 9. Data: 2004-08-24 12:02:04
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Irek Makowski" <f...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > "dolaczyc" do zestawu czy zestaw do lampki czy UPS do lampki czy lampke do

    Nie zapomnij tez o dolaczeniu przedluzacza do zestawu - wychodzacego z UPS -
    dla Pana Kontrorera - chyba ze dysponujesz UPS z kompletem wyjsc 220V, to
    mozesz nie miec:-)

    Eeeeh, a mozna spytac ile ten Kontrorer ma lat? Pozwoli to ustalic algorytm
    dalszego przebiegu wizyty - moze byc po prostu leciwy, nie musi byc od razu
    zlosliwy i tendemcyjnie postrzegany:-)

    Pozdrawiam i powodzenia
    Lukasz G.

  • 10. Data: 2004-08-24 19:03:31
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    > Młody człowiek i ma takie dzikie pomysły...

    Fachowiec !
    Miej go w rzyci:-)
    Daj mu to napisać w protokole !
    Znaczy się jesteś w porządku, skoro nic mądrzejszego nie znalazł :-)
    On musi coś napisać, bo będzie musiał szukać innej roboty
    Zrozum faceta, daj mu żyć.:-)

    Odwołasz się i wszyscy będą zadowoleni