  • 1. Data: 2003-10-06 09:35:34
    Temat: Znowu umowa barterowa
    Od: ".::[ Ikciu ]::." <i...@o...pl>

    Witam,
    Dawalem juz podobne pytanie ale bez rezultatow - teraz juz mam konkretne
    pytanie wiec prosze o dopowiedz.

    Mam dzialalnosc gospodarcza ale w czasie kiedy nie mam klientow dzialalnosc
    jest zawieszona.

    1. Czy umowa barterowa dotyczaca wykonania powiedzmy strony internetowej w
    zamian za 4 osobowa wejsciowke na wszystkie imprezy organizowane przez firme
    zainteresowana ta strona wymaga aby moja dzialalnosc gospodarcza nie byla
    zawieszana w okresie trwania umowy barterowej ???

    2. Jak jest z podatkiem w tym przypadku ?

    Dzieki i pozdrawiam

    --
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Ikciu

  • 2. Data: 2003-10-07 10:49:12
    Temat: Re: Znowu umowa barterowa
    Od: "Sheik" <s...@g...pl>

> [...]
    > zainteresowana ta strona wymaga aby moja dzialalnosc gospodarcza nie byla
    > zawieszana w okresie trwania umowy barterowej ???

    dzialalnosci musi byc odwieszona, bo umowa barterowa jest tak naprawde
    wymiana faktura z fakture (rachunek z rachunek) - wiec musisz miec mozliwosc
    wystawienia rachunku w tym okresie, a wiec nie mozesz miec zawieszonej
    dzialanlosci

    > 2. Jak jest z podatkiem w tym przypadku ?

    podatkow nie ma, bo wychodzisz na zero (koszty rowne przychodom), ale
    papiery do urzedow musisz wysylac

    pozdrawiam
    Sheik

  • 3. Data: 2003-10-07 15:52:51
    Od: ".::[ Ikciu ]::." <i...@o...pl>

    Sheik <s...@g...pl> zebrawszy myśli wystukał(a):

    tzn wiesz mozna odwiesic dzialalnosc na czas wystawienia faktury itd ale
    kurcze czy jak juz wystawimy sobie faktury to nadal musi byc odwieszona ?
    --
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Ikciu

  • 4. Data: 2003-10-07 23:54:28
    Od: "Sheik" <s...@g...pl>

    > tzn wiesz mozna odwiesic dzialalnosc na czas wystawienia faktury itd ale
    > kurcze czy jak juz wystawimy sobie faktury to nadal musi byc odwieszona ?
    > --

    po wystawieniu faktury (i zakonczeniu roboty - przynajmniej oficjalnie)
    mozesz dzialalnosc spowrotem zawiesic, ale jak to Skarbona zobaczy, to moze
    sie wsicec :)

    kiedys spytalem pania urzedniczke co Urzad na zawieszanie i odwieszanie
    kilka razy w roku ?
    odpowiedz byla prosta : Kontrola z urzedu :((

    ja tez sie nad tym zastanawialem i nie zaryzykowalem - czas, ktory
    poswiecalem na kombinowanie ze Skjarbona poswiecilem na zdobywanie zlecen i
    sie udalo - polecam ten sposob :)

    pozdrawiam
    Sheik