  • 1. Data: 2002-06-11 18:46:50
    Temat: Zus od umowy-zlecenia zamiast od wlasnej dzialalnosc
    Od: "Tomaszek" <t...@o...chelm.pl>

    Kolega ma wlasna dzialalnosc gospodarcza a oprocz tego zatrudnil sie na
    umowe-zlecenie
    i zus odprowadza (jego pracodawca) tylko z tytulu tej umowy twierdzac ze od
    dzialalnosci juz nie musi
    kwity prowadzi mu biuro twierdzac ze jest luka w prawie
    robi tak juz od ponad roku
    czy faktycznie jest taka luka ?
    czy jest to zgodne z prawem ?

    TP

  • 2. Data: 2002-06-11 20:28:50
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 11 Jun 2002, Tomaszek wrote:

> [...]
    >+ dzialalnosci juz nie musi
    >+ kwity prowadzi mu biuro twierdzac ze jest luka w prawie

    AFAIK tak. Na dłuższą metę może być do podważenia, ale spam
    reklamujący książki "jak to dokładnie zrobić" dostawałem już
    kilka razy :]
    BTW: zakładam że DG prowadzi nie tylko dla zleceniodawcy ?

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2002-06-12 09:24:27
    Od: "Tomaszek" <t...@o...chelm.pl>

    napisał

    > BTW: zakładam że DG prowadzi nie tylko dla zleceniodawcy ?

    jemu tylko sprzata (uslugi pozadkowe spoza zakresu prowadzonej dzialalnosci)
    zadnych faktur jemu nie wystawia

    TP