  • 1. Data: 2006-03-10 08:17:36
    Temat: Zwrot VAT za samochod
    Od: "czlowiek" <m...@o...mm.pl>

    Orientujecie sie moze czy wejdzie a jezeli tak to kiedy nowelizacja. Dzisiaj
    odliczamy 60 %, ale nie wiecej niz 6000 zl. Nowelizacjama zmienic to na 100
    %.

  • 2. Data: 2006-03-10 09:26:10
    Temat: Re: Zwrot VAT za samochod
    Od: Krisso <k...@g...pl>

    czlowiek napisał(a):
    > Orientujecie sie moze czy wejdzie a jezeli tak to kiedy nowelizacja. Dzisiaj
    > odliczamy 60 %, ale nie wiecej niz 6000 zl. Nowelizacjama zmienic to na 100
    > %.

    Liczysz, że jak wejdzie nowelizacja to uzyskasz prawo do odliczenia
    Vatu, którego nie odliczyłeś przy zakupie? Zdziwiłbym się bardzo.
    Nie było takiego prawa przy nowelizacji 50% -> 60% i nie spodziewam się
    zmian.

    --
    Krisso

  • 3. Data: 2006-03-11 08:58:41
    Od: "czlowiek" <m...@o...mm.pl>

    ja jeszcze nie kupilem, wiec nie mam co odliczac.
    zapytalem tylko czy to w koncu nastapi, a przy tym rzadzie nie ma chyba na
    co liczyc.

  • 4. Data: 2006-03-11 09:57:57
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "czlowiek" <m...@o...mm.pl> napisał w wiadomości
    > ja jeszcze nie kupilem, wiec nie mam co odliczac.
    > zapytalem tylko czy to w koncu nastapi, a przy tym rzadzie nie ma chyba na
    > co liczyc.

    Oczywiście, że nastąpi. Przecież oficjalnie zapowiedzieli poważną reformę
    systemu podatkowego w 2009

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/