  • 1. Data: 2006-05-24 11:54:33
    Temat: artykuł o PKZP
    Od: "Magdalena B" <mdrudausuńto@poczta.onet.pl>

    WItam
    Jeśłi ktoś ma dostęp do info o kasach zapomogowo - pożyczkowych tzn. jak to
    księgować, jakie są fundusze, jakie papiery trzeba pod to mieć to bardzo
    prosze o podesłanie.
    Szczególnie zależy mi na dwóch artykułach z Gofina:
    Funkcjonowanie w zakładzie pracowniczej kasy zapomogowo-pożyczkowej
    Ubezpieczenia i Prawo Pracy Nr 18/(156) data: 2005-09-10
    oraz
    Pracownicze kasy zapomogowo-pożyczkowe
    Ubezpieczenia i Prawo Pracy Nr 16/(106) data: 2003-08-10
    Czy ktoś moze wie, czy odsetki od rachunku bankowego, na którym gromadzone
    są środki PKZP są przychodem dla pracodawcy, czy tez powiększają fundusz
    PKZP?
    Pozdrawiam
    MB

  • 2. Data: 2006-05-24 12:30:06
    Temat: Re: artykuł o PKZP
    Od: "Magdi" <m...@a...pl>

    Użytkownik "Magdalena B" <mdrudausuńto@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > WItam
    > Szczególnie zależy mi na dwóch artykułach z Gofina:

    [ciach]

    niestety nie mogę Ci pomóc merytorycznie, natomiast być może masz w swoim
    mieście możliwość dotarcia do papeirowych wersji zeszytów z Gofinu. Ja
    mieszkam we Wrocławiu i zdarzało mi się jechać do czytelni na Akademię
    Ekonomiczną, gdzie od kilku lat prenumeruje się gofinki i tam kseruję sobie
    potrzebne materiały.

    Poszukaj w bibliotekach/czytelniach w swojej miejscowości (często większe
    biblioteki mają wyszukiwarki dostępne w internecie).

    pozdrawiam imienniczkę
    Magdi