  • 1. Data: 2002-05-18 18:01:52
    Temat: aukcje internetowe a podatki
    Od: "alla" <a...@o...pl>

    Witam!
    Zaczelismy sprzedawac na aukcjach internetowych, no i teraz nie wiemy jak
    obliczac podatki.
    Czytalismy przepisy i szczerze mowiac sa zbyt ogolne.
    Czy po konkretne stawki trzeba isc do US, czy tez mozna je gdzies znalezc w
    sieci.
    Ja rozliczalam sie z fiskusem za ubiegly rok, korzystajac z drukow w
    internecie razem z synem uczacym sie, gdyz jestem samotna matka.
    A aukcje internetowe przeprowadza on.
    Czy bedzie sie mogl ze mna rozliczac?
    Czy sam?
    Moze ktos wie?
    alla

  • 2. Data: 2002-05-19 22:49:28
    Temat: Re: aukcje internetowe a podatki
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik alla <a...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ac64tr$psh$...@n...tpi.pl...
    > Witam!
    > Zaczelismy sprzedawac na aukcjach internetowych, no i teraz nie wiemy jak
    > obliczac podatki.
    > Czytalismy przepisy i szczerze mowiac sa zbyt ogolne.

    Ja nie rozumiem z tego wiele. Co sprzedajecie na aukcjach?
    Czy prowadzicie działalnośc gospodarczą? Na jakich zasadach jesteście
    opodatkowani?

    > Czy po konkretne stawki trzeba isc do US, czy tez mozna je gdzies znalezc
    > sieci.

    Stawki czego? Podatku dochodowego? VATu?

    > Ja rozliczalam sie z fiskusem za ubiegly rok, korzystajac z drukow w
    > internecie razem z synem uczacym sie, gdyz jestem samotna matka.
    > A aukcje internetowe przeprowadza on.

    Kto wykazuje dochód? Syn czy ty?

    > Czy bedzie sie mogl ze mna rozliczac?
    > Czy sam?
    > Moze ktos wie?
    > alla

    Więcej informacji jest niezbędne. Nie wiele mogę poradzić.
    pozdrawiam
    WS