  • 1. Data: 2009-05-24 18:18:36
    Temat: budowanie na wynajem
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    Hej!
    Jak mozna najlepiej (dla swojego portfela) wybudowac
    budynek-siedzibe firmy + biura na wynajem?

    Chodzi mi o to ze zanim zaczne inwestycje chcialbym
    sie dowiedzieć i zrobić to MĄDRZE.

    rozumiem ze vat od materialow moge odrazu odliczyc,
    a jak z kosztami? czy musze wybudowac caly budynek i dopiero wtedy
    go amortyzowac?
    jak mozna skrocic okres amortyzacji do 10lat zamiast 30lat?

    Dodam, ze zakres dzialalnosci rozszerzylem pare miesiecy temu o wynajem
    nieruchomosci
    ale nie wiem czy to teraz ma jakiekolwiek znaczenie...

    z gory dziekuje za pomoc:)

    pozdrawiam
    Wojtek