  • 1. Data: 2004-01-12 13:11:08
    Temat: czy jest platnik v6 w ZUS
    Od: "Jędrek" <a...@p...onet.pl>

    czy sa juz plytki w ZUS z platnikiem

    Jędrek

  • 2. Data: 2004-01-12 17:16:37
    Temat: Re: czy jest platnik v6 w ZUS
    Od: "Prava" <s...@i...com.pl>

    TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKKKKKKKKKKKKK
    Użytkownik "Jędrek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:btu6e5$hcl$1@news.onet.pl...
    > czy sa juz plytki w ZUS z platnikiem
    >
    > --
    >
    > Pozdrawiam
    > Jędrek

  • 3. Data: 2004-01-12 18:30:16
    Od: sonia <a...@t...pl>

    zaraz, zaraz, a nie można ściągnąć Płatnika z internetu? tylko trzeba jechac do ZUS
    po płytkę?
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 4. Data: 2004-01-12 19:09:48
    Od: "RobertW" <i...@S...pl>

    sonia raczyła napisać:
    zaraz, zaraz, a czy wszyscy mają stałe łącze?
    a czy wszyscy potrafią pomyśleć przed wysłaniem maila?
    RW

  • 5. Data: 2004-01-12 22:24:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 12 Jan 2004, RobertW wrote:
    [...]
    >+ a czy wszyscy potrafią pomyśleć przed wysłaniem maila?

    Mi się zdarza po. Jak czytam swoje posty na grupie :>

    pozdrowienia, Gotfryd
    (konsumujący)

  • 6. Data: 2004-01-13 08:45:45
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > On Mon, 12 Jan 2004, RobertW wrote:
    > [...]
    >

    > Mi się zdarza po. Jak czytam swoje posty na grupie :>

    Tez tak mam.
    I mnie wstrząsa na te wszystkie literówki. :-)

    Maddy przy sniadanku takoż

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 7. Data: 2004-01-13 10:07:17
    Od: "modina" <m...@m...and.pl>

    > zaraz, zaraz, a nie można ściągnąć Płatnika z internetu? tylko trzeba
    jechac do ZUS po płytkę?

    A to nie jest takie proste. Robiłem z 10 podejść i zawsze zatrzymywało mi
    sie po ściągnięciu kikudziesięciu lub góra kilkuset kB. Kicha totalna.

    Tomek

  • 8. Data: 2004-01-13 13:14:57
    Od: "JanS" <j...@p...onet.pl>

    Ja to mam szczęście - bez problemów ściągnąłem całego Płątnika 6 ze stronu
    ZUSw jednym kawałku jak i w częściach

  • 9. Data: 2004-01-13 13:51:50
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik JanS napisał:
    > Ja to mam szczęście - bez problemów ściągnąłem całego Płątnika 6 ze stronu
    > ZUSw jednym kawałku jak i w częściach

    A ja siagałam go 31 grudnia między 16 a 17.
    Poszło w 45 minut (neo) ;-)

    I teraz chodza do mnie pielgrzymiki przegrywac .... eh...

    Maddy

    ps. tak, moge podesłac płytke jakby ktoś BARDZO chciał (tylko po co,
    lepiej poczekac na poprawkę)

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 10. Data: 2004-01-15 20:05:22
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 13 Jan 2004 14:51:50 +0100, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    >ps. tak, moge podesłac płytke jakby ktoś BARDZO chciał (tylko po co,
    >lepiej poczekac na poprawkę)
    lepiej poczekac nma v7 :D albo od razu na v8 :D

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl