  • 1. Data: 2003-01-15 13:01:23
    Temat: czy ktoś ma KPiR w Accesie
    Od: "Krzysztof J" <k...@h...com>

    Witam
    Czy ktoś ma i mógłby mi przysłać KPiR stworzoną w Accesie? Oczywiście może
    być pusta baza danych, ale wypełniona też może być, sam pokasuję dane.
    Z góry dziękuję, Krzysiek

  • 2. Data: 2003-01-15 14:59:52
    Temat: Re: czy ktoś ma KPiR w Accesie
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Krzysztof J <k...@h...com> wrote:
> [...]
    > Czy ktoś ma i mógłby mi przysłać KPiR stworzoną w Accesie? Oczywiście
    > może być pusta baza danych, ale wypełniona też może być, sam pokasuję

    sama baza?

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 3. Data: 2003-01-16 00:00:32
    Od: "Krzysztof J" <k...@h...com>

    > sama baza?

    Może po wielu trudach stworzę coś takiego, chcę prowadzić księgowość w
    Accesie, bo w Excelu trochę jest to pogmatwane. Szkoda mi kilkaset złotych
    na kupno specjalnego programu.
    Krzysiek

  • 4. Data: 2003-01-16 12:40:50
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl>

    > Może po wielu trudach stworzę coś takiego, chcę prowadzić księgowość w
    > Accesie, bo w Excelu trochę jest to pogmatwane. Szkoda mi kilkaset złotych
    > na kupno specjalnego programu.
    > Krzysiek

    http://pk.inet.pl/brv.htm - tam jest vat.mdb ( open source ) i
    struktury tabel.

    Wprawdzie nie jest to "czysty" access, ale możesz spokojnie zaimportować
    dbfy na mdb.
    Trzeba zainstalować br32.exe, a później znaleźć c:\br\programy\vat.mdb i do
    dzieła :)
    Trochę mnie dziwi wyłamywanie otwartych drzwi ;)

    Piotr

  • 5. Data: 2003-01-16 12:48:48
    Od: Kocki <a...@a...pl>

    Użytkownik Krzysztof J napisał:

    > Może po wielu trudach stworzę coś takiego, chcę prowadzić księgowość w
    > Accesie, bo w Excelu trochę jest to pogmatwane. Szkoda mi kilkaset złotych
    > na kupno specjalnego programu.
    A ile kosztowal access??
    Bo fajne programiki mozna dostac juz za jakies 300 pln

    Kocki

  • 6. Data: 2003-01-16 17:24:36
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Kocki napisał:

    > A ile kosztowal access??
    > Bo fajne programiki mozna dostac juz za jakies 300 pln

    Do PKPiR? Już za 100zł spokojnie coś dostaniesz. Np. Księgę TGSoftu :-)

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/

  • 7. Data: 2003-01-16 22:26:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 16 Jan 2003, Kocki wrote:
    >+ Użytkownik Krzysztof J napisał:
    [...]
    >+ > Accesie, bo w Excelu trochę jest to pogmatwane. Szkoda mi kilkaset złotych
    >+ > na kupno specjalnego programu.
    >+ A ile kosztowal access??

    Mógł zostać zmuszony zafundować sobie z innego powodu. Nie jest
    to niemożliwe :)

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2003-01-17 12:21:51
    Od: Kocki <a...@a...pl>

    > Mógł zostać zmuszony zafundować sobie z innego powodu. Nie jest
    > to niemożliwe :)

    Ano tak. Tak samo jak np. niektorzy podatnicy zostaja zmuszeni do
    rozliczania sie z ZUS-em elektronicznie, za posrednictwem darmowego
    platnika. A jako platforme (system operacyjny) moga sobie wybrac
    pomiedzy Windows 9x, Windows 2000 i windows XP. Jaka wspanialomyslnosc
    naszych wladz i jaki zamysl wspierania rozwoju gospodarczego... Ciekawe
    czy Pan BillG tudziez inny wazny przedstawiciel podziekowal chociaz za
    Ustawowe Zmuszanie obywateli naszego kraju do zaqpu jesgo produktu.

    A tak na przyszlosc, moze by puscic jakies pismo z piczecia najwyzszych
    urzedow, ze pity wypelniane moga byc tylko przy uzyciu dlugopisa marki
    Parker lub piora wiecznego marki Parker ;)

    Kocki

  • 9. Data: 2003-01-17 16:58:23
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

    > A tak na przyszlosc, moze by puscic jakies pismo z piczecia najwyzszych
    > urzedow, ze pity wypelniane moga byc tylko przy uzyciu dlugopisa marki
    > Parker lub piora wiecznego marki Parker ;)
    Ni podsuwaj takich pomysłów głośno bo kto wie .... :)
    pawełJ