  • 1. Data: 2004-09-27 04:52:48
    Temat: czy mozna miec 2 dzialalnosci gospodarcze ?
    Od: "palik" <n...@t...pl>

    Witam, mam pytanko, czy mozna miec 2 dzialalnosci gospodarcze, i jedna
    rozliczac na zasadzie ksiazeczki przychodow i rozchodow, a drugą w vacie???

  • 2. Data: 2004-09-27 06:32:57
    Temat: Re: czy mozna miec 2 dzialalnosci gospodarcze ?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik palik napisał:
    > Witam, mam pytanko, czy mozna miec 2 dzialalnosci gospodarcze, i jedna
    > rozliczac na zasadzie ksiazeczki przychodow i rozchodow, a drugą w vacie???

    A co ma piernik do wiatarka?
    Jedna forma jest niezależna od drugiej, mogą obowiązywac JEDNOCZESNIE bo
    dotyczą innego podatku.

    Poza tym osoba fizyczna nie może mieć kilku działalności gospodarczych.
    Może miec kilka miejsc prowadzenia działalności i kilka nazw handlowych
    ale podatki rozlicza łącznie. Jaką forme wybierze taką jest opodatkowana
    od całości dochodów z DG.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl