  • 1. Data: 2002-05-24 12:07:42
    Temat: czy wszystkie tlumaczenia pisemne na jezyk obcy podlegaja 50% KUP
    Od: "Piotrek K." <b...@a...pl>

    czy wszystkie tlumaczenia pisemne na jezyk obcy podlegaja 50% KUP

    Piotrek K.

  • 2. Data: 2002-05-25 07:11:36
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    tlumaczenia np. wiersza, ksiązki -- TAK , ale np. tlumaczenie umowy
    sprzedazy samochodu NIE , z taka interperetacja spotkalem sie w biuletynach
    gorzowskich

    jacek

  • 3. Data: 2002-05-25 08:07:38
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sat, 25 May 2002, jacek wrote:

    >+ tlumaczenia np. wiersza, ksiązki -- TAK , ale np. tlumaczenie umowy
    >+ sprzedazy samochodu NIE , z taka interperetacja spotkalem sie w biuletynach
    >+ gorzowskich

    IMO słusznie: 50% KUP przysługuje przy sprzedaży[1] praw autorskich, skoro
    "typowe umowy" są wyłączone spod praw autorskich to nieistniejących
    praw nie można sprzedać. A do tłumaczenia przysługuja prawa pochodne
    do utworu.

    Pozdrowienia, Gotfryd