  • 11. Data: 2004-04-03 08:44:35
    Temat: Re: deklaracja VAT
    Od: "NataN" <n...@t...pl>

    > odpowiedz na pytanie czym uzasadniono odmowe zawieszenia działalności przy
    > Vat .

    Zlozylem spozniona zerowa i tyle. Pani w kancelarii nie byla w stanie mi nic
    powiedziec, a nie mialem czasu latac po pokojach. Zadzwonie po weekendzie i
    sie popytam. A co do zawieszenia VATu to pani powiedziala, ze przy VATcie
    nie ma czegos takiego, jak sie zostalo platnikiem to sie nim jest. Co prawda
    wspomniala, ze gdybym zawieszal na dluuugi okres to jakos mozna, ale to byly
    4 miesiace wiec wyszlo, ze sie nie da, a ja stwierdzilem, ze przeboleje i
    bede skladal. No i zapomnialem :-)

    pozdr.
    NataN

  • 12. Data: 2004-04-03 13:34:24
    Od: "daryusz" <d...@g...pl>

    bromden napisał(a):

    > Art. 10. 1. Podatnicy są obowiązani składać w urzędzie skarbowym
    > deklaracje podatkowe dla podatku od towarów i usług (...) za okresy
    > miesięczne w terminie do 25 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w
    > którym powstał obowiązek podatkowy, z zastrzeżeniem ust. 1a-1g.

    Chciałbym napomknąć, że od 1 maja będzie obowiązek składania deklaracji za
    każdy miesiąc. Mówi o tym art.99 ust.1 nowej ustawy. Urzędnik będzie teraz
    wiedział, że nie wystąpiły u ciebie czynności opodatkowane. A teraz mógł
    jedynie się domyślać. Czy ten Kowalski nie złożył deklaracji bo nie wystąpiły
    czynności opodatkowane, czy dlatego, że zapomniał?

    Pozdrawia, daryusz

  • 13. Data: 2004-04-03 18:35:11
    Od: "soprano" <k...@w...pl>

    nie sądze zeby cie ukarano , nie ma ku temu uzasadnionych przesłanek .

  • 14. Data: 2004-04-03 18:43:14
    Od: "kzrysztof" <k...@w...pl>

    skoro dzialalność zawiesilas urzad nie ma obowiązku zadać skladania
    deklaracji podatkowych tym bardziej przestrzegania ich terminowości ,
    podatek VAT polega na samo opodatkowaniu i to podatnik decyduje czy sie
    opodatkowuje czy tez nie . jestem pewien ze jezeli zapytasz o podstawy
    prawne , nie uzyskasz odpowiedzi . Zaden urzędnik w takiej sytuacji nie
    odważy sie cie karać . Głowa do góry NataN.

  • 15. Data: 2004-04-04 10:51:20
    Od: bromden <b...@g...pl.geen.spam>

    Gdyby ktoś kiedyś to wygooglał: w powyższym poście znalazło się wiele
    wprowadzających w błąd informacji.

    A wykładnia samo-opodatkownia to prawdziwa perełka!

    --
    bromden[at]gazeta.pl

  • 16. Data: 2004-04-05 16:52:25
    Od: "soprano" <k...@w...pl>

    samoopodatkowanie polega na tym że to ja podatnik decyduje czy się
    opodatkowuje czy tez nie gdyż to ja mam obliczyć podatek i wpłacić ten
    podatek i jeżeli nie prowadzę działalności to pomyśl drogi urzędniku z
    czego mam ci ten podatek zapłacić , a z związku z tym dlaczego nakładasz na
    mnie obowiązek składania deklaracji podatkowych
    co do pozostałych kwestii
    z czym masz problem

  • 17. Data: 2004-04-05 17:16:25
    Od: "soprano" <k...@w...pl>

    jescze jedno co ty człowieku piszesz "dokładnie tak jest musisz po prostu
    złożyć zerową deklarację z wyjaśnieniem
    > opóźninienia i koniec" dla ciebie tak , mówisz o obowiązku wynikającym z
    art. 10 , to powiedz mi gdzie w ustawie jest zapisane że gdy nie prowadze
    dzialalności musze składać deklaracje i jeszcze żadasz wyjaśnień dlaczego
    spóźniłem się ze złożeniem zerowej deklaracji . Śmiechu warte ,
    przyzwyczaliście się do tego że to co mówicie jest święte i tak ma być ale
    pamietaj nie dla wszyskich ,nie zapomnij mi odpowiedzieć BROMDEN

  • 18. Data: 2004-04-05 18:16:25
    Od: bromden <b...@g...pl.geen.spam>

    Podoba mi się, że stosujesz klasyczną zasadę decorum,
    nadając swoim postom formę odpowiednią do treści.

    --
    bromden[at]gazeta.pl

  • 19. Data: 2004-04-09 20:05:49
    Od: hanaszku<h...@o...pl>

    Witam!
    Jeśli nadal interesuje Cię temat deklaracji polecam:
    http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/3.html?
    numer=831&dok=831.3.56.2.6.1.0.1.htm

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 20. Data: 2004-04-09 23:17:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 9 Apr 2004, hanaszku wrote:
    [...komuś...]
    >+ Jeśli nadal interesuje Cię temat deklaracji polecam:
    >+ http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/3.html?
    >+ numer=831&dok=831.3.56.2.6.1.0.1.htm

    "Trzeba tylko pamiętać, że organy podatkowe w większoœci nie
    podzielajš takiego stanowiska."

    Masz jakiś "pozytywny" wyrok sądowy pod ręką ?
    Pytam raczej z ciekawosci.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)