  • 1. Data: 2004-12-21 23:31:41
    Temat: deklaracja Vat-7, a sprzedaż usług
    Od: "Michał Kalisz" <m...@e...pw.edu.pl>

    NIgdzie nie mogę znaleźć ! Pomóżcie.

    Sytuacja jest taka
    Sprzedaje usługę reklamową do kraju UE, zgodnie z ustawą o VAT, miejscem
    świadczenia jest kraj UE. Wobec tego do faktury nie naliczam VAt'u VAT=0%
    (tak ziała mój program do wystawinia faktur). Gdzie teraz mam umieścić to na
    deklaracji VAT-7 (pole 20 czy 32 czy 21, sam jużnie wiem).

    Z góry dziękuję za wszelką pomoc

  • 2. Data: 2004-12-22 07:20:52
    Temat: Re: deklaracja Vat-7, a sprzedaż usług
    Od: "Zosia" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Michał Kalisz" <m...@e...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    na
    > deklaracji VAT-7 (pole 20 czy 32 czy 21, sam jużnie wiem).

    Jeżeli nabywca usługi podał tobie swój numer NIP UE, to na fakturze dodajesz
    adnotację "podatek rozlicza nabywca usługi" i nie wykazujesz jej w
    deklaracji VAT.
    Nie jest to usługa podlegajaca stawce 0%, ale usługa nie podlegająca w
    Polsce opodatkowaniu.
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-12-22 10:36:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 22 Dec 2004, Michał Kalisz wrote:
    [...]
    >+ Wobec tego do faktury nie naliczam VAt'u VAT=0%
    >+ (tak ziała mój program do wystawinia faktur).

    ...n to łap autora i tłumacz mu że jest kategoria
    "nie podlega" :) (oprócz "zwolnione")... choć
    *efektywnie* to nie jest "zwykłe" NP ale 0% :[ (bo
    odliczenie VAT przysługuje).
    Proszę nie bić... to ustawodawcy... :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd