  • 1. Data: 2004-12-21 23:24:04
    Temat: działalność w zakresie najmu PKD 70.20.Z
    Od: "Marcin" <m...@i...pl>

    szanowni grupowicze,
    coś mi po głowi się męta, że nie można zarejstrować DG jako podstawowa
    "Wynajem nieruchomości na własny rachunek", jeśli ma się mniej niż 5
    nieruchomości. Czy to prawda?

  • 2. Data: 2004-12-22 06:42:57
    Temat: Re: działalność w zakresie najmu PKD 70.20.Z
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > szanowni grupowicze,
    > coś mi po głowi się męta, że nie można zarejstrować DG jako podstawowa
    > "Wynajem nieruchomości na własny rachunek", jeśli ma się mniej niż 5
    > nieruchomości. Czy to prawda?

    Czy to prawda - nie wiem (zawsze istnieje coś takiego jak niedoinformowany
    pracownik UM),
    ale w sierpniu tego roku znajomi zarejestrowali taką działalność.
    Jako szczegół dodam, iż mają: 70.20.Z + 70.31.Z Pośrednictwo w obrocie
    nieruchomościami.

    pozdrawiam
    Łukasz Kaliński