  • 1. Data: 2006-11-28 10:20:35
    Temat: dg
    Od: Agnieszka <a...@i...pl>

    chciałbym rozpocząć jednak kompletnie nie wiem czy mam być małym
    podatnikiem czy też nie, czy muszę płacić vat;czy może ryczałt jest
    korzystny i czy w ogóle możliwy; dodam ,że chodzi o sprzedaż internetową
    ubrań;
    z góry dziękuję za pomoc

  • 2. Data: 2006-11-28 10:38:45
    Temat: Re: dg
    Od: "Doktorynka" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Agnieszka" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podatnikiem czy też nie, czy muszę płacić vat;czy może ryczałt jest
    > korzystny i czy w ogóle możliwy; dodam ,że chodzi o sprzedaż internetową

    Serwisy, ktore cenie: http://firma.onet.pl/ i www.gazetaprawna.pl

    Co do podatków, to masz link do ryczaltu: http://www.pit.pl/pages/i/192.php

    Jak wpiszesz w Google haslo "wlasna firma', to ci wyrzuci mase linkow do
    poradnikow.

    Poczytaj ustawy:
    - O VAT
    - O podatku dochodowym od osob fiz.

    Bez wczytania sie w ustawy niczego nie ustalisz. Jak masz watpliwosci,
    zapytaj w URzedzie Skarbowym (tutaj tez wymagaja od Ciebie znajomosci
    ustaw).

  • 3. Data: 2006-11-28 13:57:41
    Od: "Aleksander" <p...@t...pl>

    To współczuję, że też ci sie chce???

    To nie jest kraj dla działalności tylko dla kombinatorów, wiec daruj sobie.
    Dobra rada poczytaj ustawy, z samym vat jest kilkadziesiąt tomów rozpraw i
    na końcu przydzie urzedas i zaskoczy cie nową interpretacją i masz w plecy.

    Co byś nie zrobił to policz: 22% Vat, 19 % dochodowy, cło 30% akcyza 40%
    .......Koszty własne 30%....
    choć to nie jest liniowa zależnośc, to z grubsza masz powyżej 100% czyli
    wniosek że obrócisz wielkimi pieniędzmi a groszę zostaną.
    Poszukaj może miejsca za granica, ten kraj upada, skoro nawet polscy
    producenci przenoszą działalnośc poza Polskę

    Ale wszystkiego najlepszego, ja mam za sobą 30 lat doświadczeń i tak źle jak
    teraz to jeszcze nie było.

    Alx.

  • 4. Data: 2006-11-28 15:12:54
    Od: Krisso <k...@o...pl>

    Aleksander napisał(a):
> [...]
    > .......Koszty własne 30%....
    > choć to nie jest liniowa zależnośc, to z grubsza masz powyżej 100% czyli

    wow, dałeś czadu z procentami :D

    > [...]
    > Ale wszystkiego najlepszego, ja mam za sobą 30 lat doświadczeń i tak źle jak
    > teraz to jeszcze nie było.

    pociesz go jeszcze, że tak dobrze jak teraz też nie będzie ;)

    --
    Krisso