  • 1. Data: 2002-05-16 10:13:53
    Temat: dochód z odsetek od oszczędności
    Od: "Justynaw" <j...@s...wmc.com.pl>

    Zaniepokoiła mnie informacja ogłoszona w Teleexpresie odnośnie utraty prawa
    do zasiłku dla bezrobotnych w przypadku osiągania dochodu z oprocentowanych
    oszczędności.
    Bardzo proszę o informację :
    - czy rzeczywiście wszedł w życie taki przepis informujący o tym , że osoba
    pobierająca zasiłek dla bezrobotnych i jednocześnie otrzymująca co miesiąc
    odsetki z banku od zgromadzonych oszczędności traci prawo do takiego
    zasiłku.Jeśli tak jest faktycznie , to jaka jest dolna granica dla tego
    dodatkowego dochodu?
    Za odpowiedź z góry dziękuję i serdecznie pozdrawiam.

  • 2. Data: 2002-05-16 10:15:42
    Temat: Re: dochód z odsetek od oszczędności
    Od: "ESka" <e...@w...pl>

    Użytkownik "Justynaw" napisał w wiadomości

> [...]
    | odsetki z banku od zgromadzonych oszczędności traci prawo do takiego
    | zasiłku.Jeśli tak jest faktycznie , to jaka jest dolna granica dla tego

    Z tego co mi powiedzieli w Inspekcji Pracy - 380,01 traci się uprawnienia do
    zasiłku dla bezrobotnych i także jak ktoś ma zasiłek przedemerytalny.

    ESka

  • 3. Data: 2002-05-16 19:28:41
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    to jakies idoityzmy , ale wszysko jest w naszym kraju możliwe , a co gdy kos
    otrzymuje odsetki raz na rok,

    jacek

  • 4. Data: 2002-05-17 21:28:40
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 16 May 2002, Justynaw wrote:
    [...]
> [...]
    >+ odsetki z banku od zgromadzonych oszczędności traci prawo do takiego

    Podobnoż przepis obowiązywał cały czas, tyle że dopiero ktoś
    sobie o nim przypomniał...

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2002-05-18 14:32:32
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    > Podobnoż przepis obowiązywał cały czas, tyle że dopiero ktoś
    > sobie o nim przypomniał...
    >
    > Pozdrowienia, Gotfryd

    wiec ci co maja oszczednosci i otrzymuja odsetki , sa zwolnieni od wplat na
    Fundusz Pracy

    jacek

  • 6. Data: 2002-05-21 23:49:06
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sat, 18 May 2002, jacek wrote:
    [...]
    >+ wiec ci co maja oszczednosci i otrzymuja odsetki , sa zwolnieni od wplat na
    >+ Fundusz Pracy

    Chciałbyś :>

    <ZUS mode>
    "a jak RPP doprowadzi do inflacji 0%, albo - jak w Japonii
    - do deflacji - to nie zarobi Pan tych 300zł na odsetkach"
    <\ZUS mode>

    Pozdrowienia, Gotfryd