  • 1. Data: 2003-02-13 18:29:01
    Temat: dochody z zagranicy
    Od: "plastic" <p...@i...pl>

    W 2002 osiagnalem dochody tylko z zagranicy - umowa zlecenie. Musze
    rozliczyc sie w PIT 36 czy PIT 37 ?
    dziekuje,
    Robert,

  • 2. Data: 2003-02-14 08:52:56
    Temat: Re: dochody z zagranicy
    Od: "Ewa R" <e...@s...pl>

    Użytkownik "plastic" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > W 2002 osiagnalem dochody tylko z zagranicy - umowa zlecenie. Musze
    > rozliczyc sie w PIT 36 czy PIT 37 ?
    > dziekuje,
    > Robert,

    Jak pytałam w US, to mówili że jeżeli w Polsce nie osiągnęło sie żadnych
    dochodów to w ogóle nie trzeba składać PITa , ale lepiej sprawdzić lokalnie.
    ER

  • 3. Data: 2003-02-14 09:56:45
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Ewa R" <e...@s...pl> wrote in message

> [...]
    >
    > Jak pytałam w US, to mówili że jeżeli w Polsce nie osiągnęło sie żadnych
    > dochodów to w ogóle nie trzeba składać PITa , ale lepiej sprawdzić
    Ustawa o padatku dochodowym od osob fizycznych art 3

    1. Osoby fizyczne, jeżeli mają miejsce zamieszkania na terytorium
    Rzeczypospoli-
    tej Polskiej lub których czasowy pobyt w Rzeczypospolitej Polskiej trwa w
    da-
    nym roku podatkowym dłużej niż 183 dni, podlegają obowiązkowi podatkowe-
    mu od całości swych dochodów bez względu na miejsce położenia źródeł przy-
    chodów (nieograniczony obowiązek podatkowy).

    Sa jeszce umowy o unikaniu podwojnego opodatkowania...z roznymi krajami
    rozne.

    Boguslaw