  • 1. Data: 2003-02-13 19:48:38
    Temat: odsetki a pit
    Od: "Renos" <r...@o...pl>

    zaplacilem skadle zrdowotna ktora chce rozliczyc w picie a nie w DG jestem
    na ryczalcie, ale zapalcilem ja za caly rok +odsetki, jak to jest z tymi
    odetkami czy mam to rowniez odliczyc czy mosze wyliczyc ile powinienem
    zaplacic bez odsetek i taka kwote w pisac w pit?

  • 2. Data: 2003-02-13 20:02:39
    Temat: Re: odsetki a pit
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 13-02-2003 20:48, Użytkownik Renos napisał:
> [...]
    > odetkami czy mam to rowniez odliczyc czy mosze wyliczyc ile powinienem
    > zaplacic bez odsetek i taka kwote w pisac w pit?
    Odsetek nie mozesz odliczyć. Tylko kwote zapłaconych składek.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl