  • 1. Data: 2004-09-06 17:16:18
    Temat: dokumentowanie KUP
    Od: "ewka" <o...@p...onet.pl>

    czy wystarczającą podstawą obciążenia KUP może być umowa cywilnoprawna,
    nawet na dość symboliczne kwoty 200-300 zł?

    --
    pozdrawiam
    ewka

  • 2. Data: 2004-09-07 07:44:44
    Temat: Re: dokumentowanie KUP
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 6 Sep 2004, ewka wrote:

    >+ czy wystarczającą podstawą obciążenia KUP może być umowa cywilnoprawna,
    >+ nawet na dość symboliczne kwoty 200-300 zł?

    Moim zdaniem podstawą uznania za KUP może być wyłącznie RACHUNEK (być
    może wystawiony na podstawie owej umowy ;)) !
    Zauważ że umowę "powinno się" zawierać PRZED zdarzeniem, kiedy to
    obowiązku podatkowego NIE MA (co najwyżej zobowiązania stron, a od tego
    więszkości podatków się nie płaci [jeszcze :>]).
    Oczywiście umowa może (IMO) być na tej samej kartce co rachunek, ale
    to już inna sprawa :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 3. Data: 2004-09-07 09:58:25
    Od: k...@t...pl (Lipas)

    Witaj Gotfryd,

    W Twoim liście datowanym 7 września 2004 (09:44:44) można przeczytać:
> [...]
    GSn> więszkości podatków się nie płaci [jeszcze :>]).
    GSn> Oczywiście umowa może (IMO) być na tej samej kartce co rachunek, ale

    a czy sam rachunek wystarczy ? Chyba powinna być jeszcze
    zapłata żeby uznać taki koszt za KUP

    --
    Pozdrowienia,
    Lipas

  • 4. Data: 2004-09-07 10:40:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 7 Sep 2004, Lipas wrote:
    [...]
    >+ GSn> Moim zdaniem podstawą uznania za KUP może być wyłącznie RACHUNEK
    [...]
    >+ a czy sam rachunek wystarczy ? Chyba powinna być jeszcze
    >+ zapłata żeby uznać taki koszt za KUP

    ...najwyraźniej.
    Zapomniałem napisać: "*zapłacony* rachunek" :), thx. za korektę.
    Czyli rachunek poparty dowodem wypłaty ("kwituję", może być na
    rachunku :)) albo innego "postawienia do dyspozycji"... (przelew !).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)