  • 1. Data: 2004-06-22 15:54:20
    Temat: duplikat fv
    Od: "Slonko" <s...@g...pl>

    Witma!

    Proszę o odpowiedź na pytanie. Zakladając, że sprzedawca wystawił FV,
    zaginęła gdzieś nabywcy i jej nie zaksiegował z miesiącem w którym była
    wystawiona. Sprzedawca wystawia duplikat, wpisuje datę jego wystawienia. W
    którym miesiącu odliczam vat? mam robić korektę do poprzedniego czy wziąć
    pod uwagę datę wystawienia duplikatu?

    Agata

  • 2. Data: 2004-06-22 20:16:50
    Temat: Re: duplikat fv
    Od: "MooSHEL" <m...@p...pl>

    Jeśli otrzymałeś fakturę i ją zgubiłeś i urząd jest w stanie Ci to udowodnić
    to jesteś ugotowany - ponieważ przegapiłeś moment odliczenia VAT: w miesiącu
    otrzymania faktury lub w następnym.

    Jeśli zaś takiej orygnialnej faktury nigdy nie otrzymałeś to VAT od
    duplikatu rozliczasz w miesiącu otrzymania duplikatu lub następnym.

    Pozdro,
    MooSHEL

    PS. Piszę o tym co było przed majem - nie wiem jak po maju, ale chyba nic
    się nie zmieniło.

  • 3. Data: 2004-06-23 16:57:54
    Od: "Slonko" <s...@g...pl>

    Użytkownik "MooSHEL" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > MooSHEL
    >
    > PS. Piszę o tym co było przed majem - nie wiem jak po maju, ale chyba nic

    Ale to chyba nie takie proste to udowodnić? Że się ją zgubiło....chyba że
    sprzedaca powinien przechowywać dwie wystawione (te same) faktury?

    Agata