  • 1. Data: 2002-11-04 15:23:43
    Temat: duża ulga budowlana, a sprzedaż mieszkania
    Od: "muhrke" <m...@w...pl>

    Witam wszystkich grupowiczów.
    Mam pewien problem i byłabym wdzięczna za każdą pomoc w jego rozwiązaniu.
    W 2000 r. wpłaciłam na mieszkanie spółdzielcze lokatorskie. W rozliczeniu
    podatkowym za 2000 r. odliczyłam sobie tę kwotę w ramach dużej ulgi
    budowlanej. W 2001 r. odebrałam ww. mieszkanie i w rozliczeniu za 2001 r.
    znowu odliczyłam sobie wydatki na to mieszkanie w ramach dużej ulgi
    budowlanej.
    Teraz chcę sprzedać to mieszkanie (spółdzielcze lokatorskie) i kupić inne -
    spółdzielcze własnościowe lub własnościowe od developera. I tu pojawił się
    problem.
    Niektóre urzędy skarbowe (w tym ten, w którym się rozliczam) twierdzą, że
    nie mogę sprzedać tego mieszkania, bo korzystam z dużej ulgi budowlanej.
    Czy to prawda?
    Czy istnieje jakiś czas w którym nie mogę sprzedać mieszkania jeśli
    korzystałam z dużej ulgi budowlanej?
    Gdzie szukać przepisów w tej kwestii?

    Pozdrawiam,
    muhrke