  • 1. Data: 2004-03-16 12:26:34
    Temat: duża ulga budowlana (do kiedy można odliczać)
    Od: "Asia Kopiczyńska" <a...@i...pl>

    Witam,

    W 2001 roku kupiłam mieszkanie i zaczełam korzystać z dużej ulgi budowlanej.
    Niestety moje dochody były zbyt niskie i nie udało mi sie odliczyc całej
    kwoty ulgi.
    Czy 2003 rok jest ostatnim rokiem kiedy moge odliczac?ulge.
    Czy mozna jeszcze jakos korzystac z tej ulgi w 2004 roku?

    Pozdrawiam
    Aśka

  • 2. Data: 2004-03-16 13:35:47
    Temat: Re: duża ulga budowlana (do kiedy można odliczać)
    Od: "poilkj" <l...@d...invalid>

    "Asia Kopiczyńska" <a...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > Czy 2003 rok jest ostatnim rokiem kiedy moge odliczac?ulge.
    > Czy mozna jeszcze jakos korzystac z tej ulgi w 2004 roku?

    Mylisz dwa pojęcia. Limit 4 lat określa przez ile lat możesz zbierać faktury
    (np. w przypadku, gdy budowałaś sama, albo płaciłaś developerowi) w ratach.
    Notmiast te faktury, które w tym okresie uzbierałaś możesz odliczać aż do
    skutku przez kolejne lata.
    Oczywiście wszystko w ramach praw nabytych.