  • 1. Data: 2012-01-27 20:40:32
    Temat: e-deklaracje, PIT37, ulga odsetkowa
    Od: "gucio " <g...@W...gazeta.pl>

    Czy ja dobrze rozumiem, że nie mogę wypełnic pitu na podanych formularzach z
    e-deklaracje gdy chce skorzystac z ulgi odsetkowej? czy może ja jakiś błąd
    popełniam że nie mogę w ta rybryke żadnej wartosci wprowadzić?

  • 2. Data: 2012-01-27 21:02:18
    Temat: Re: e-deklaracje, PIT37, ulga odsetkowa
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 27 Jan 2012 20:40:32 +0000, gucio napisał(a):

> [...]
    > formularzach z e-deklaracje gdy chce skorzystac z ulgi odsetkowej? czy
    > może ja jakiś błąd popełniam że nie mogę w ta rybryke żadnej wartosci

    a to się nie wprowadza w PIT-D?

  • 3. Data: 2012-01-27 21:21:04
    Od: "GM " <g...@N...gazeta.pl>

    jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> napisał(a):

    > a to się nie wprowadza w PIT-D?

    No tak, ale pożniej tą kwote wpisujesz do PIT37 w pole zdaje się 99, które
    się nie edytuje w formularzu. chodiz mi o to aby to zrobić elektroniecznie.

  • 4. Data: 2012-01-27 21:21:16
    Od: "GM " <g...@N...gazeta.pl>

  • 5. Data: 2012-01-27 21:36:59
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-01-27 22:21, GM pisze:

    > No tak, ale pożniej tą kwote wpisujesz do PIT37 w pole zdaje się 99, które
    > się nie edytuje w formularzu. chodiz mi o to aby to zrobić elektroniecznie.

    A PIT-D nie przenosi się automatycznie (musisz go wypełnić a reszta
    'sama się zrobi')?

    --
    spp

  • 6. Data: 2012-01-27 22:27:21
    Od: "GM " <g...@N...gazeta.pl>

    > A PIT-D nie przenosi się automatycznie (musisz go wypełnić a reszta
    > 'sama się zrobi')?

    Tak jak mówisz jest z PIT O a z PIT D nie hula :/