  • 1. Data: 2005-10-25 07:04:32
    Temat: faktura VAT, bez paragonu...
    Od: d...@p...onet.pl

    Witam,

    Zakupiłem ostatnio książkę w księgarni. Niestety nie poprosiłem przy zakupie o
    fakturę. Zapomniałem. Rachunek fiskalny gdzieś mi się zawieruszył. Za książkę
    płaciłem kartą płatniczą. Dowód transakcji bezgotówkowej zachował się.
    Czy to problem, aby teraz wystawić fakturę VAT na ten zakup? Czy tylko
    wygodnictwo sprzedającego/księgowej?

    Pozdrowienia.

  • 2. Data: 2005-10-25 09:01:42
    Temat: Re: faktura VAT, bez paragonu...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 25 Oct 2005 d...@p...onet.pl wrote:

    > fakturę. Zapomniałem. Rachunek fiskalny gdzieś mi się zawieruszył.

    ...paragon fiskalny :)

    > Czy to problem, aby teraz wystawić fakturę VAT na ten zakup?

    Tak. Przepisy o VAT wymagają aby oryginał paragonu był dopięty
    do kopii faktury.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)