  • 1. Data: 2011-03-10 06:00:18
    Temat: faktura napis oryginał kopia
    Od: "janek" <x...@w...pl>

    witam

    Czy te napisy na fakturze już nie obowiązują czy mają dopiero przestać
    obowiązywać - gdzieś to usłyszałem

    pozdrawaim sedecznie

  • 2. Data: 2011-03-10 06:37:58
    Temat: Re: faktura napis oryginał kopia
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-10 07:00, janek pisze:
    > witam
    >
    > Czy te napisy na fakturze już nie obowiązują czy mają dopiero przestać
    > obowiązywać - gdzieś to usłyszałem

    Faktycznie, z rozporządzenia zniknął obowiązek drukowania
    oryginał/kopia, choć w innych pukktach nadal mówi się o oryginale i
    kopii faktury. Przepis nie wyjaśnia jak odróżnić oryginał od kopii.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-03-11 19:49:37
    Od: "janek" <x...@w...pl>

    a może chodzi tylko o faktury eletroniczne