  • 1. Data: 2003-10-30 14:40:56
    Temat: fakturka
    Od: "blondi" <A...@p...onet.pl>

    Robiąc export wysyłam fakturkę na dość dużą kwotę, czy jesli osoba/firma do
    której skierowana jest fakturka nie zapłaci czy muszę zapłacić podatek
    dochodowy i VAT do US???Jak to się ma z fakturkami wystawionymi krajowym
    klientom? z góry dziękuje, super jest ta grupa, pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-10-30 20:49:13
    Temat: Re: fakturka
    Od: "Jacek" <p...@c...cy>

    Nieustraszony(a) niczym blondi napisał(a):
> [...]
    > dochodowy i VAT do US???Jak to się ma z fakturkami wystawionymi krajowym
    > klientom? z góry dziękuje, super jest ta grupa, pozdrawiam

    Jeśli eksport to Vat=0,a dochodowy trzeba zapłacić.

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!
    Adres zakodowany w ROT-13

  • 3. Data: 2003-10-31 08:16:51
    Temat: Odp: fakturka
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik Jacek <p...@c...cy> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bnrtg8$1en$...@n...onet.pl...

> [...]
    > Jacek
    >
    > Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje

    Zgoda, ale dopiero po otrzymaniu potwierdzinego SAD-u. Jeżeli sprawa się
    przeciągnie / u mnie trwało to prawie 4 miesiące i VAT musiałem zapłacić, a
    dopiero potem mogłem go rozliczyć. W sumie trwało to ponad pół roku /
    to nie ma zmiłuj.

    --
    " złodziej podatków "

    nie kradnij, rząd nie toleruje konkurencji