  • 1. Data: 2003-05-27 21:46:02
    Temat: firma w usa
    Od: c...@w...pl

    chcialbym zalozyc firme w usa ,ktora prowadzilaby sprzedaz bezposrednia (
    przez internet )
    ale chcialbym zeby bylo to tak zorganizowane ,ze towar jest wysylany z usa ,
    w Polsce oplacane jest za niego clo i dopiero rozsylany jest do klientow...
    ( koszty transportu ) ,natomiast zeby wszystko bylo legalne kasa wraca do
    usa
    ( albo na polskie konto tej firmy ,nie wiem dokladnie ... )

    Napewno jest mozliwosc zorganizowania takiej dzialalnosci ,
    bo znam jedna z firm ktora dziala na tej zasadzie...

    bede wdzieczny ,za wszystkie materialy dotyczace ,
    zalozenia takiej firmy ( adres www itp ) a takze informacje
    dot rozliczen podatkowych w usa i wszystkiego innego co sie z tym wiaze...
    Moze znacie jakies firmy ,ktore zajmuja sie
    zakladaniem takiej dzialalnosci ,ew doradztwem w tym temacie,...

    Wiem ze troche chaotycznie to opisalem ,ale
    mam nadzieje ze cos da sie z tego zrozumiec