  • 1. Data: 2003-10-15 10:11:54
    Temat: gdzie siedziba i podatki
    Od: "" <k...@W...pl>

    Witam

    Chce zalozyc dzialanosc gospodarcza, PIT warunki ogolne z Vatem. Mam problem z
    wyborem siedziby i miejsca dzialanosci.
    Do wyboru mam dwa mieszkania:
    1. wlasnosciowe
    2. spoldzielcze wlasnosciowe, w ktorym jestem zameldowany
    Dla utrudnienia te mieszkania sa w dwoch dzielicach (dwa US)

    Co byloby najprostsze.

    a) Siedziba w 1., dzilalnosc w 2. - co w tym wypadku z rozliczniem PIT-ów i
    VAT-u
    b)czy przemeldowanie się do 1. i tam siedziba i dzialanosc

    c) czy tez inne wyjscie - siedziba w 1. i wynajecie biura na dzialanosc w
    dzielnicy gdzie mieszkanie 1. (pozostaje wtedy jeszcze problem PIT-ów - czy
    tam gdzie dzialanosc, czy tez tam gdzie zameldowanie, no i dodatkowy koszt)

    Prosze o rady. Jestem w kropce.

    pozdarwiam
    Tomasz Kumak