  • 1. Data: 2004-06-07 06:09:11
    Temat: homologacja Vat
    Od: "Zakład Gospodarki Komunal" <z...@x...wp.pl>

    Witam, mam pytanie odnośnie posiadania homologacji, otóż obowiązek wydawania
    takiego świadectwa dotyczy nowych środków transportu i spoczywa na
    producencie tego pojazdu w takim przypadku mam pytanie co z pojazdami
    starszymi, które takiego świadectwa homologacji nie posiadają, ale mają
    wpisaną dopuszczalną ładowność w dowodzie rejestracyjnym czy to wystarczy
    aby zastosować wzór lisaka?

  • 2. Data: 2004-06-07 10:13:16
    Temat: Re: homologacja Vat
    Od: "Tadeusz" <w...@n...pl>

    Użytkownik "Zakład Gospodarki Komunal" > wpisaną dopuszczalną ładowność w
    dowodzie rejestracyjnym czy to wystarczy
    > aby zastosować wzór lisaka?

    Możesz sobie liczyć z dowodu , ale aby odniosło to podatkowy skutek
    parametry do wzoru Lisak muszą być wzięte z wyciągu homologacyjnego.
    Tadeusz

  • 3. Data: 2004-06-07 18:19:41
    Od: "Alexandra" <a...@w...pl>

    pytanie co z pojazdami
    > starszymi, które takiego świadectwa homologacji nie posiadają, ale mają
    > wpisaną dopuszczalną ładowność w dowodzie rejestracyjnym czy to wystarczy
    > aby zastosować wzór lisaka?

    sprawdź na stronie Ministerstwa Finansów w zakłądce najczęściej zadawane
    pytania - widziałam tam interpretację dotyczącą homologacji
    pozdrawiam
    Alexandra