  • 1. Data: 2004-06-06 18:50:28
    Temat: Podatek do US
    Od: "malin" <m...@l...ppr.pl>

    Witam

    Jetsem nowy na tej grupie szukalem informacji dotyczacej kwestii ktora chce
    poruszec ale niestety nie znalazlem :(. Sytuacja wyglada tak, ze prowadze
    dzialalnosc gospodarcza jednoosobowa :) zrobilem zlecenie na ktore
    wystawilem rachunek od ktorego oczywiscie musze zaplacic podatek a jest to
    jak na moja kieszen dosyc pokazna suma ktorej po prostu nie jestem w stanie
    wylozyc :( a kontrachent niestety sie nie wywiazuje z umowy :( (tzn. nie
    zaplacil choc rachunek zostal podpisany i zaksiegowany), czy w zwiazku z
    taka sytuacja moge ubiegac sie w US o jakies przedluzenie okresu platnosci
    albo rozlozenie tego podatku na raty ?

    z wszelkie info wielkie dzieki

    pozdrawiam
    malin

  • 2. Data: 2004-06-07 09:55:05
    Temat: Re: Podatek do US
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sun, 6 Jun 2004 20:50:28 +0200, malin naskrobał(a):

> [...]
    > taka sytuacja moge ubiegac sie w US o jakies przedluzenie okresu platnosci

    kiedyś było cos takiego jak metoda kasowa - chyba sie rozliczało zgodnie
    zapłatą (także koszty) do 90 dni. Na pewno wiązało sie z powiadomieniem o
    tym fakcie US oraz wystawianiu faktur z dodatkiem MP. Szczegóły dowiesz sie
    od księgowej :)

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org